اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیر کاهش آسیب های اجتماعی در استانها هستیم

مسئول کارگروه کودکان کار و خیابانی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور گفت: با استفاده از ظرفیت های مردمی به دنبال کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان کار هستیم.

پیگیر کاهش آسیب های اجتماعی در استانها هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام مهدی ملکی مسئول کارگروه کودکان کار و خیابانی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در جلسه شورای اجتماعی شهرستان میناب اظهار داشت: ما در کارگروه کودکان کار خیابان شورای اجتماعی کشور پیگیر مسائل  و آسیب های اجتماعی به خصوص بحث کودکان کار خیابان در سطح کشور و ومسائل ومشکلاتی که دستگاهها با آن مواجه اند هستیم. 

وی افزود: برای حل این موضوع باید هماهنگی هایی برای حل مسائل و پیدا و اتفاق بیفتد تا بتوان مشکلات را برطرف کرد. 

ملکی گفت: در این خصوص باید ظرفیت های مردمی را فعال کرد تا در کنار سایر دستگاهها بتوان برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی اقدام شود. 

مسئول کارگروه کودکان کار و خیابانی سازمان امور اجتماعی وزارت کشور عنوان کرد: وضعیت شهرستان میناب در این حوزه نسبت به سایر شهرستانهای کشور مناسب تر است و هماهنگی و همدلی موجود  در بین دستگاهها می تواند برای کنترل و جلوگیری از میزان موجود کمک کند. 

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول