اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

وعده‌ رئیس‌جمهور پس از یک ساعت محقق شد

وعده رئیس جمهور به زوج معلم مخترع سنندجی مبنی بر حمایت وزارت آموزش و پرورش از محصولات و اختراعات آن‌ها پس از یک ساعت محقق شد.

وعده‌ رئیس‌جمهور پس از یک ساعت محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس جمهور در نخستین روز سفر خود به استان کردستان در بازدید از نمایشگاه شرکت‌های نوپا در سنندج دستور حمایت از زوج معلم سنندجی را داد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جریان بازدید از نمایشگاه شرکت‌های نوپا در سنندج، در یکی از غرفه ها که مربوط به زوج معلم مخترع سنندجی بود پس از دیدن محصولاتشان قول داد که از وزیر آموزش و پرورش بخواهد از آنان حمایت کند.

فاطمه نساجی دانش‌آموخته رشته علوم تربیتی از دانشگاه فرهنگیان است، وی و همسرش که او نیز دانشگاه فرهنگیانی است، با عشق معلمی و کمک به معلمان، اختراعات و دست سازه‌هایی در رشته ریاضی دارند.

آقا و خانم معلم بعد از رفتن رئیس‌ جمهور، در حال جمع‌آوری غرفه بودند که ناگاه تلفن همراه خانم زنگ خورد. باورش نمی‌شد که پشت خط رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش است. وزیر به نیکی از تلاش‌هایشان برای ارتقای حرفه معلمی تقدیر کرد و از حمایت از کارها و تلاش‌هایشان گفت.

حالا، آقا و خانم معلم، خوشحال هستند، خوشحال که بالاترین مقامات کشور حامی‌ و پیگیر و قدرشناس طرح ها و تلاش‌هایشان برای ارتقاء حرفه زیبا و مقدس معلمی است.

فاطمه نساج در رابطه با طرح‌ها و ایده‌هایشان می‌گوید: ما به صورت منسجم سعی کردیم برای تمام مباحث ریاضی ابتدایی از پایه اول تا ششم دست سازه‌هایی را طراحی و تولید کنیم.

وی افزود: از آنجایی که ۷۵ درصد یادگیری بچه ها از طریق دیدن صورت می‌گیرد، ما تصمیم گرفتیم کارهایی را خلق کنیم که هم جذابیت کافی داشته باشد و هم بتواند بچه ها را دست ورز کند و درعین حال که این ویژگی‌ها را داشته باشد معلم بتواند با استفاده از آن‌ها و توضیح دادن مبحث مورد نظر، یک تدریس عالی داشته باشد و زمینه بالاترین سطح یادگیری را برای دانش آموزان فراهم کند.

این معلم سنندجی تصریح‌کرد: با استفاده از این محصولات که هر کدام ویژه یک مبحث از کتاب درسی است، همزمان به انواع سبک‌های یادگیری توجه می شود و دانش آموزان هم می‌بینند، هم با آنها کار می‌کنند و هم توضیحات معلم را می‌شنوند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول