اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خروش ضداستکباری مردم لرستان در حمایت از مظلومین غزه+ فیلم

مردم غیور و ولایت‌مدار لرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان، با حضور گسترده خود و با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی و حامیان رژیم کودک‌کش ابراز کردند.

خروش ضداستکباری مردم لرستان در حمایت از مظلومین غزه+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرها و روستاهای مختلف لرستان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور گسترده مردم ولایت مدار آغاز شده است.

 

در این مراسم که دانش آموزان و دانشجویان جمعیت زیادی را به خود اختصاص داده‌اند،  راهپیمایی‌کنندگان با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی و حامیان رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

 

 

مردم همیشه در صحنه و غیور لرستان بار دیگر با طی کردن مسیر راهپیمایی و با حضور گرم و گسترده و مشت‌های گره کرده و کوبنده، صلابت امت شهید پرور را به نمایش گذاشته‌اند.

مردم شهرستان دورود نیز از آغازین ساعات امروز راهپیمایی ضداستکباری خود را با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل شروع کرده و با حضور انقلابی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده‌اند.

 

امروز روز خشم ملت‌های  آزاده های جهان بر علیه استکبار جهانی است

راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان بروجرد نیز از میدان شهدا تا میدان قیام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

فرماندار بروجرد در این مراسم بیان داشت: امروز دیگر به سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشر و کشورهای عربی امیدی نیست، امروز در سراسر کشورهای دنیا قلب آزادی خواهان جهان به جوش آمده و بر علیه آمریکا و اسرائیل شعار مرگ سر می‌دهند.

 

وی با بیان اینکه شکست و رسوایی اطلاعاتی و امنیتی اسرائیل با طوفان الاقصی اتفاق افتاد و ارتش اسراییل جرات خود را از دست داده، افزود: بعد از گذشت ۲۱ روز ارتش اسراییل توان مقابله به رزمندگان فلسطین را ندارد.

فرماندار بروجرد گفت: امروز جهان صدای مردم غزه را شنیده است، امروز جبهه مقاومت آماده است که آخرین ستون های لرزان اسراییل را بر سرش خراب کنند.

 

 

مردم همیشه در صحنه هویزه ثانی (پل‌دختر) از ساعات اولیه راهپیمایی بزرگ‌داشت ۱۳ آبان با در دست داشتن پرچم سه رنگ کشورمان، تصاویری از مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی و با مشت‌های گره کرده به خیابان آمدند و با سردادن شعارهایی نظیر هیهات من‌الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، نابودی استکبار جهانی و سرکرده اصلی آن،رژیم جنایتکار صهیونیستی را خواستار شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول