اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس برگزار شد +عکس و فیلم

هزاران دانش آموز هرمزگانی امروز در روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی ملت بزرگ ایران در شهرهای مختلف این استان راهپیمایی کردند. بندرعباس کانون مرکزی این شور باشکوه در کنار آحاد مردم برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز بود.

راهپیمایی 13 آبان در بندرعباس برگزار شد +عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هزاران دانش آموز هرمزگانی امروز در روز استکبار ستیزی ملت ایران به خیابان ها آمدند تا یکصدا بگویند که همان شور و خروش سال های ابتدایی انقلاب اسلامی همچنان در رگ های نسل جدید این سرزمین می جوشد.

بندرعباس، کانون مرکزی این شور باشکوه نیز شاهد حضور متحد و منسجم دانش آموزان و عموم مردمی بود که یکصدا فریاد یاری مظلوم در برابر استکبار سر داده و با مشت های گره کرده، یکدل مرگ بر آمریکا را فریاد می کشیدند.

 

 

دانش آموزان از مدارس مختلف از ساعت 9 صبح امروز مسیر حد فاصل میدان انقلاب تا پارک دباغیان را راهپیمایی کردند و به صف عموم مردم این شهر پیوستند.

یکی از نکات کلیدی راهپیمایی 13 آبان بندرعباس، ابراز انزجار مردم و دانش آموزان از جنایات صهیونیست ها بر علیه مردم مظلوم فلسطین در این روزها بود و همبستگی خود را با این مردم مظلوم ابراز داشتند.

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در سخنانی در جمع راهپیمایان 13 آبان بندرعباس با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی در شکستن هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی، به تبیین دستاوردهای جریان مقاومت در طول یک دهه اخیر در منطقه پرداخت و خاطرنشان کرد: دلیل شقاوت و وقاحت صهیونیست ها در انجام جنایات بر علیه مردم مظلوم غزه، شکست سخت و تاریخی آنان از مقاومت فلسطینی است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول