اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جشنواره استانی قصه‌گویی در همدان برگزار می‌شود

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی همدان با اشاره به برگزاری این جشنواره در استان گفت: داوری جشنواره ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

جشنواره استانی قصه‌گویی  در همدان برگزار می‌شود

مریم شریف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بیست و پنجمین جشنواره استانی قصه‌گویی در همدان هفته آینده برگزار می‌شود افزود: مهلت ارسال قصه‌ها به جز قصه ۹۰ ثانیه‌ای به اتمام رسیده است.

وی گفت: در مجموع ۲۹۸ نفر از استان همدان برای قصه‌گویی در سایت ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲۳ اثر بارگذاری شده است.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه گویی استان همدان با بیان اینکه در حال پایش اولیه آثار بر اساس استانداردهای اعلامی در فراخوان هستیم تصریح کرد: بعد از پایش، آثار منتخب وارد رقابت در جشنواره استانی خواهند شد.

وی با بیان اینکه داوری جشنواره ۲۳ و ۲۴ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، گفت: در این دو روز داوری آثار با حضور داورانی از استان‌های همدان، مرکزی و زنجان انجام می‌شود.

شریف‌زاده تصریح کرد: در این دو روز شرکت‌کنندگان به اجرای قصه خود می‌پردازند و بعد از رای داوران نفرات برگزیده به بخش کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: داوران جشنواره فریبا عزتی حق از همدان، فاطمه مددی از مرکزی و عزیزه ریحانی منفرد از زنجان هستند و فاطمه نظری نیز به عنوان ناظر جشنواره از زنجان میهمان ما در این دو روز خواهد بود.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی استان همدان گفت: جوایز ویژه جشنواره دو بخش دارد یک جایزه ویژه به قصه برتر با موضوع سردار سلیمانی و بخش دوم جایزه ویژه برای قصه برتر با تکیه بر لبخند تعلق می‌گیرد.

وی افزود: این جشنواره یک جایزه منحصر به فرد هم دارد که به اهدای نخستین جایزه جهانی قصه‌گویی به شرکت‌کنندگان ایرانی و بین‌المللی به انتخاب داوران مربوط می‌شود و این اولین کار در جشنواره قصه‌گویی امسال است.

شریف‌زاده گفت: امسال هم با توکل بر خدا، حمایت متولیان ترویج فرهنگ قصه‌گویی، قصه‌گویان داخلی و خارجی و مربیان هنرمند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چراغ جشنواره‌ قصه‌گویی را در سرزمینمان روشن خواهیم کرد و امیدوارم همدان در این جشنواره حائز رتبه‌های برتر همچون سال‌های گذشته شود.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول