اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بیمه به وظایف خود در قبال خانواده‌های داغدار لنگرودی عمل کند

به گفته رئیس کل دادگستری گیلان به مسؤولان بیمه در گیلان و لنگرود دستور داده شد تا مساعدت در کمترین زمان به خانواده‌های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود انجام پذیرد.

بیمه به وظایف خود در قبال خانواده‌های داغدار لنگرودی عمل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری گیلان عصر امروز گفت و گو رادیویی سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه مساعدت‌های دارم با خانواده‌های آسیب‌دیده ناسب از آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود انجام خواهد گرفت، اظهار کرد: به مسؤولان بیمه در گیلان و لنگرود دستور داده شد تا مساعدت در کمترین زمان به خانواده‌های آسیب دیدگان آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود انجام پذیرد.

وی با اشاره به انجام بیمه توسط مسؤولان کمپ ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود، گفت: با بررسی‌های به عمل آمده تمامی افراد حادثه دیده تحت بیمه مسوولیت مدنی نبوده و تعداد اندکی از پذیرش‌شدگان و کارکنان این کمپ بیمه بودند، از این رو شرکت بیمه باید حداکثر تعهدات بیمه‌ای خود را در سریعترین ‌زمان ممکن در حق خانواده متوفیان کارسازی نماید.

رئیس کل دادگستری گیلان با تأکید بر استفاده حداکثری دستگاه قضا از ظرفیت‌های قانونی جهت حمایت از خانواده‌های این آسیب دیدگان، بیان کرد: با مسببین و متخلفین در این حادثه برخورد سریع و قاطع قانونی صورت خواهد گرفت و نتیجه اقدامات به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

نیارکی با بیان اینکه ۲۹ نفر از فوت‌شدگان حادثه آتش‌سوزی مرکز ترک اعتیاد کلیدبر شهرستان لنگرود شناسایی شدند، تصریح کرد: پیکر فوت‌شدگان این حادثه دلخراش با کارگیری تمام امکانات توسط  پزشکی قانونی علی رغم سختی کار در این حوزه ظرف ۴۸ ساعت از طریق انجام آزمایشات ژنتیکی و احراز هویت و شناسایی شده و به خانواده‌ها تحویل داده شدند و چهار نفر بعدی نیز شناسایی می‌شوند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول