اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

سردار رادان: فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه دشمن نمی‌داند که تحریم‌ها برای پلیس افتخار است، گفت: فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند.

سردار رادان:  فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آئین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر با هدف تجلیل از فرماندهان، معاونان و مدیران شاغل، وابسته و مأمور فراجا که از فتنه سال ۸۸ به بعد مورد تحریم‌ دشمنان قرارگرفته‌اند در سالن فجر ستاد فراجا برگزار شد.

در این مراسم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، احمد وحیدی وزیر کشور، سردار حسین اشتری فرمانده سابق انتظامی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، سردار حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ، سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی - اجتماعی فراجا، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان و مدیران انتظامی کشور حضور داشتند.

* سردار رادان: فرماندهان فراجا فاتحان سنگرهای تحریم هستند

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در این مراسم با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که زمانی مدعی بود اشراف اطلاعاتی بسیار قوی دارد و شبکه‌های اطلاعاتی‌شان شکست ناپذیر بوده و لایه‌های دفاعی مرزی آن نفوذ ناپذیر است توسط رزمندگان جبهه مقاومت شکست خورد.

وی با توجه به درهم شکستن هیمنه نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: افرادی که خودشان را صاحب تحریم می‌دانستند به دست افرادی که تحریم می‌شدند آنچنان درس عبرتی گرفتند که برای تاریخ ماندگار شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه امروز آمریکا برای اسرائیل شریکی پوشالی شده و با توجه به ضربه کاری فلسطینی‌ها، بایدن شخصاً به میدان آمده تا بتواند همفکری و مدیریت به اسرائیلی‌ها بدهد، تصریح کرد: وقتی ضربه کاری باشد دشمن وحشی می‌شود و زن و بچه و تمام معاهدات را در هم می‌درد.

وی با بیان اینکه حقوق بشر دشمن این است که اگر رزمنده‌ای برای گرفتن خاک کشور خود دست به دفاع می‌زند غاصب است اما اگر خودش دست به کشتار می‌زند خودش دارد حقوق بشر را رعایت می‌کند اعلام کرد: حقوق بشر آمریکایی ـ اسرائیلی این است که اگر ۱۰۰ هزار نفر از طرف مقابل کشته شوند ایرادی نداشنه و حقشان این است اما اگر ۲ نفر از خودشان کشته شوند حقوق بشر نقض شده است.

سردار رادان تصریح کرد: مستکبران همواره تلاش داشتند با تحریم، حرکت و تلاش افرادی را که به حکم قرآن صاحبان زمین هستند متوقف کنند؛ اولین فردی که در این زمین تحریم شد حضرت محمد(ص) بود اما حضرت محمد(ص) نشان داد با تحریم هم می‌شود بر دشمنان پیروز شد.

وی به تحریم کشور در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: اگر در زمان جنگ تحریم نداشتیم هیچ گاه احساس نیاز نکرده و در نتیجه هیچگاه پیشرفت نمی‌کردیم.

سردار رادان با بیان اینکه فرماندهان فراجا فاتحان سنگر‌های تحریم هستند به تحریم فرماندهان و رؤسای پلیس پرداخت و گفت: اگر دشمن یک فرمانده پلیس را تحریم می‌کند یعنی تفکر آن فرمانده و مأمورانش را تحریم کرده است؛ دشمن نمی‌داند که این تحریم‌ها برای پلیس افتخار است؛ چراکه نشاندهنده به خاک مالیده شدن دماغ آنهاست.

فرمانده کل انتظامی کشور به جریان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط عده‌ای که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند، پرداخت و گفت: امروز عده‌ای برعهد خود مانده و افتخار می‌کنند اما عده‌ای جدا شدند که در اراده خود سستی و تردید کردند؛ بنابراین باید مراقب بود تا در زمان‌های متفاوت از عملکرد خود پشیمان‌ نشویم‌ و این مدال که مدال پیروزی مظلوم اما مقتدر است را تا قیام‌قیامت افتخار بدانیم.

* سردار شرفی: در زمان فتنه هم دست سربازان نظام جمهوری اسلامی نلرزید

سردار محمد شرفی، جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا نیز در «آیین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر» اظهار داشت: نظام سلطه با دو هدف از بین بردن جمهوری اسلامی و تصاحب خاک در زمان دفاع مقدس به کشور تعرض کرد.

وی افزود: اکنون دشمن دوران تحریم را برای ایران رقم زده است که هدفش هم از بین بردن نظام سیاسی جمهوری اسلامی و هم تغییر رفتار مدیران و رزمندگان است.

سردار شرفی با بیان اینکه تحریم‌ها تمام دارایی‌ها و نیازهای حیاتی کشور را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: دشمن زمانی که دید تحریم‌ها کارساز نیست، رو به تحریم کردن چهره‌ها آورد و این نشانه ضعف آنها هست.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا اعلام کرد: هرجا خطری جمهوری اسلامی را تهدید کرد، چهره‌هایی که دشمنان آنها را تحریم کرده‌اند، برای دفاع از جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند؛ حتی در زمان فتنه هم حتی دست سربازان نلرزید و تمام خطرات را به جان خریدند تا نظام جمهوری اسلامی باقی بماند.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهان، معاونان و مدیران شاغل، وابسته و مأمور فراجا که از فتنه سال ۸۸ به بعد مورد تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا قرار گرفته بودند تقدیر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول