اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

وزیر کشور: تحریم فرماندهان نشان از عصبانیت دشمن و صحت راه آنهاست

وزیر کشور، تحریم جمعی از فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی کشور توسط دشمنان را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: این تحریم‌ها نشاندهنده عصبانیت دشمن و صحت راه و حرکت فرماندهان است.

وزیر کشور: تحریم فرماندهان نشان از عصبانیت دشمن و صحت راه آنهاست

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آئین نکوداشت امنیت‌سازان فاخر با هدف تجلیل از فرماندهان، معاونان و مدیران شاغل، وابسته و مأمور فراجا که از فتنه سال ۸۸ به بعد مورد تحریم‌ دشمنان قرارگرفته‌اند در سالن فجر ستاد فراجا برگزار شد.

در این مراسم سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، احمد وحیدی وزیر کشور، سردار حسین اشتری فرمانده سابق انتظامی کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، سردار حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی کشور، سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور فراجا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ، سردار سعید منتظرالمهدی معاون فرهنگی - اجتماعی فراجا، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ و جمع دیگری از فرماندهان و مدیران انتظامی کشور حضور داشتند.

احمد وحیدی وزیر کشور در این مراسم به حوادث غزه اشاره و اظهار داشت: آن‌چیزی که در غزه در حال رخ دادن است تحول اساسی و بنیادین است؛ ظاهر آن تلخ و فاجعه‌بار است اما شکوفایی مقاومت در حال نشان دادن است و این نوع مقاومت در مقابل این‌حجم خباثت قابل تعجب است.

وزیر کشور با بیان اینکه امروز می‌بینیم که فلسطین و گروه‌های مقاومت از کجا به کجا رسیدند و این وعده خداوند است؛ گفت: امروز خنجر آلوده دشمن و کینه‌های نهفته دشمن بر سر مردم فلسطین فرود می‌آید.

وی با بیان اینکه امروز دشمن‌ به بهانه دفاع از خودمان و تولیدات بازدارنده ما را تحریم‌ می‌کند، گفت: دشمنان امروز به بهانه تأمین امنیت مردم توسط دستگاه امنیتی و انتظامی این سازمان را تحریم‌ می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد ما را تحریم‌کند تا به اهداف خود دست پیدا کند، گفت: باید خباثت استکبار در تحریم کشورمان برای مردم و جهانیان روشن و تبیین شود.

وزیر کشور تحریم جمعی از فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی کشور توسط دشمنان را مایه افتخار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن از هر کس که او را آزرده خاطر کند، کینه به دل گرفته و با تحریم اشخاص، عملاً بغض و عقده خود را نسبت به افراد تاثیرگذار ایران اسلامی نشان می‌دهد.

وزیر کشور گفت : مایه خشنودی است که جمع زیادی از فرماندهان فراجا توسط آمریکا و استکبار جهانی مورد تحریم قرار گرفته‌اند؛ چراکه این مساله نشان می‌دهد که مجموعه انتظامی کشور در مسیر صحیح که همان حفظ امنیت مردم و پاسداری از ارزش‌های ایران اسلامی است، گام برمی‌دارد.

وزیر کشور با بیان اینکه باید قدردان افرادی باشیم که در دفاع، امنیت و برقراری نظم تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: امروز این تحریم‌ها از عصبانیت دشمن و صحت راه و حرکت ما است.

گفتنی است در پایان این مراسم از فرماندهان، معاونان و مدیران شاغل، وابسته و مأمور فراجا که از فتنه سال ۸۸ به بعد مورد تحریم آمریکا و اتحادیه اروپا قرار گرفته بودند تقدیر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول