اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اختصاص ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در دو سال گذشته برای تکمیل و بهره برداری از سه هزار پروژه نیمه تمام در آذربایجان‌غربی، ۲۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

اختصاص ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی در شورای اداری استان، اقدامات و ارتباط شورای اطلاع رسانی دولت سیزدهم با استان ها را بی‌سابقه دانسته و اظهار داشت: نقش روابط عمومی ها، رسانه ها و بخصوص صداوسیما در آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی و حضور میدانی برای انعکاس خدمات دولت به مردم، قابل تقدیر است.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم برنامه چهار ساله برای توسعه و آبادانی آذربایجان‌غربی تدوین شده و توفیقات ۲ سال اخیر در حوزه های مختلف، نتیجه اجرای این برنامه ها و تعامل و همکاری دستگاه های مختلف استان می‌باشد.

 معتمدیان همچنین با اشاره به نقش مردم و رسانه‌ها در حمایت از دولت، خاطرنشان کرد: هم افزایی بیش از پیش رسانه های داخلی برای مقابله با تهدیدات دشمن و هجمه رسانه های معاند ضروری بوده و برای اطلاع رسانی شفاف دستاوردها، باید ارتباط صمیمانه و صادقانه با مردم داشت.

استاندار آذربایجان‌غربی به تاکید دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نیز اشاره کرده و گفت: در ۲ سال گذشته برای تکمیل و بهره برداری از ۳ هزار پروژه نیمه تمام در آذربایجان‌غربی، ۲۳ هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

معتمدیان همچنین اضافه کرد: با تداوم روند کاهش آمار بیکاری و ایجاد ۵۷ هزار شغل جدید در استان، نرخ بیکاری آذربایجان‌غربی در تابستان سال جاری به ۵.۱ درصد رسیده و رتبه اول کشور را در این حوزه کسب کردیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی براساس مزیت های هر منطقه و فعال سازی مگاپروژه های استانی، افزود: گازرسانی به ۴۱۹ روستای سخت گذر، افزایش ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی و افتتاح ۲ بیمارستان، بخشی دیگر از خدمات دولت سیزدهم در آذربایجان‌غربی می باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی بر تسریع روند خدمات رسانی به مردم نیز تاکید کرده و اظهار داشت: با حضور میدانی مدیران استانی در شهرستان ها و روستاها برای اخذ مطالبات مردم و نهادینه سازی فرهنگ مطالبه گری، برنامه توسعه آذربایجان غربی به صورت میدانی تدوین شده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به احیای واحدهای راکد در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید، افزود: با بررسی میدانی مشکلات واحدهای تولیدی، تاکنون بیش از ۲۴۰ واحد راکد به چرخه تولید بازگشته و احیای این واحدها در کاهش آمار بیکاری استان تاثیرگذار بوده است.

وی در ادامه ضمن قدردانی از مجاهدت و ایثار نیروهای نظامی و امنیتی برای برقراری امنیت پایدار در استان، تصریح کرد: امنیت پایدار امروز توسعه را برای آذربایجان‌غربی به ارمغان آورده و ضریب امنیتی سرمایه‌گذاری را در استان بالا برده است.

استاندار آذربایجان‌غربی پیشنهاداتی چون ساخت فیلم حماسه جنگ چالدران و راه اندازی شبکه بین المللی صداوسیما به زبان ترکی استانبولی را نیز مطرح کرده و افزود: در حالی که اقدامات کشورهای منطقه برای جذب مخاطب، فرهنگ سازی و نفوذ در کشورمان افزایش یافته، از ظرفیت های فرهنگی منطقه می توان برای مدیریت این فضا استفاده کرد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید رسانه را بشناسند، یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای انعکاس و ارائه خدمات و دستاوردهای نظام و دولت به مردم، روابط عمومی ها را حمایت و پشتیبانی کنند.

وی در پایان با اعلام اینکه نباید در مقابل هجمه رسانه‌های معاند منفعل باشیم، افزود: اولویت مدیران، ارتباط گرفتن با مردم به صورت میدانی و از طریق رسانه ها باشد و با اطلاع رسانی شفاف به مردم، در مسیر روشنگری و امیدآفرینی در جامعه گام بردارند.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول