اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مستند «شیخ محمد» روایتی از زندگی شهید محمد زارع مویدی آماده پخش شد

مستند «شیخ محمد» روایتی از زندگی شخصی و کاری شهید محمد زارع مویدی در قالب گفت‌وگو با بستگان و نزدیکان او و شخصیت پردازی این شهید مدافع امنیت به زودی پخش می‌شود.

مستند «شیخ محمد» روایتی از زندگی شهید محمد زارع مویدی آماده پخش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مستند «شیخ محمد» روایتی ترکیبی از زندگی شخصی و کاری شهید محمد زارع مویدی در قالب گفتگو با بستگان و نزدیکان او و شخصیت پردازی این شهید مدافع امنیت برای تصویرسازی از روش و منش او در ذهن مخاطب است.

این مستند 35 دقیقه ای در مدت چهار ماه ساخته شده و سه شنبه 23 آبان ماه ساعت 18:30 از شبکه فارس برای اولین بار و تکرار آن جمعه26 آبان ماه ساعت 22:15 پخش می شود.

مستند «شیخ محمد» پیش از پخش از سیمای فارس قرار است روز یکشنبه 21 آبان ساعت 10 در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بیضا زادگاه این شهید والا مقام اکران می شود.
 


شهید محمد زارع مویدی 12 فروردین 1364 در بیضا متولد شد و 24 آبان 1401 در درگیری با اغتشاشگران در منطقه معالی آباد شیراز به فیض شهادت نایل آمد. 

مستد «شیخ محمد» به نویسندگی، تهیه کنندگی، کارگردانی و تدوین احمدعلی حیدری و صدابرداری محمد صادق عادل در صداوسیمای فارس تولید شده است.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول