اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است

عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین گفت: ایجاد جبهه رسانه‌ای حق علیه باطل و همراه سازی شبکه‌های جهانی رسانه‌ای از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با پروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم و مظلوم نمایی روباه صفتانه‌ آنان از نکات مهمی است که باید در حوزه جهاد تبیین مورد توجه باشد.

ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی درغزه، اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته شاهد اعلام انزجار و نفرت افکار عمومی جهان نسبت به اقدامات ضدبشری رژیم سفاک اسرائیل در نسل کشی و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین بوده ایم.

وی ضمن درود به روان پاک شهدای غزه علی‌الخصوص کودکان، زنان و جوانان به خون خفته‌ عملیات طوفان الاقصی افزود: بسیاری از مردم در سراسر جهان با برگزاری راهپیمایی موضع خود را در دفاع از مردم فلسطین نشان دادند و ما مشاهده کردیم که ملت‌های مسلمان در مرزهای منتهی به فلسطین اشغالی، تجمع کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس آیه «وجهدوا بامولکم و انفسکم فی سبیل الله ذلکم خیر لکم ان کنتم تعلمون» به ما ثابت شد که راه فلسطین راهی جز مقاومت و ایستادگی نیست.

عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین با بیان اینکه حدود ۵۰ درصد جمعیت غزه زیر ۱۵ سال هستند، ادامه داد: امیدواریم با صبر و پایداری مردم فلسطین و لطف و عنایت خداوند متعال به زودی شاهد نابودی و فروپاشی رژیم صهیونیستی باشیم.

محمدبیگی عنوان کرد: ملت‌های مسلمان در حال حاضر صبر انقلابی پیشه کرده اند اما اگر حکم جهاد داده شود قطعا همه اشغالگران ددمنش به گور خواهند رفت.

وی اضافه کرد: قطعا دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با استکبار جهانی و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در راستای پیروی از فرامین بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) است که فرمودند «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» و نیز تصریح مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۹۴ که فرمودند «اسرائیل ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید» و توجه بیشتر به منویات اخیر ایشان در خصوص افول وضعیت رژیم صهیونیستی و حامیانش بر همه ما واجب و ضروری است.

عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین عنوان کرد: ایجاد اجماع بین‌المللی و برگزاری مجامع گفت و گوی پارلمانی، دولت‌ها و نهادهای قضایی کشورها و مجامع حقوقی بین‌المللی برای پیگیری حقوق حقه شهدا، جانبازان و آوارگان فلسطینی و مردم عزیز سرزمین قدس با هدف لزوم قطع آنی حملات از سوی رژیم سفاک صهیونیستی و جلوگیری از کشتار زنان و کودکان و غیر نظامیان و نیز مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و خدماتی باید مورد توجه جدی دول مسلمان قرار بگیرد.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس افزود: ایجاد جبهه رسانه‌ای حق علیه باطل و همراه سازی شبکه‌های جهانی رسانه‌ای از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی بین‌المللی و شبکه‌های خبری جهان اسلام و کشورهای همراه برای مقابله با پروپاگاندای رسانه‌ای صهیونیسم و مظلوم نمایی روباه صفتانه‌ آنان، با تولید محتوای حماسی و انقلابی و روشنگرانه و تبیین چرایی انتفاضه و جهاد حماس بعد از حدود ۷ دهه اشغال سرزمین قدس اولین قبله مسلمین و ظلم‌های ناشی از آن در طی جنگ‌های متعدد نیز از جمله نکات مهم است که باید در دستور کار فعالان حوزه جهاد تبیین باشد.

این نماینده مجلس همچنین ضمن تاکید بر اعمال تحریم‌های جدید اقتصادی و‌ سیاسی برای کشورهای حامی صهیونیست ها از جمله آمریکا و سایر کشورهایی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم در حال ارسال ادوات جنگی و تجهیزات نظامی از کریدورهای هوایی، دریایی و زمینی به رژیم اشغالگر قدس هستند، بیان کرد: شکایت حقوقی و کیفری به دادگاه‌های بین‌المللی با عنوان وقوع جنایت جنگی توسط رژیم غاصب اسرائیل در نو‌ار غزه و پیگیری از مجامع حقوقی بین‌المللی نیز باید مورد پیگیری ویژه دستگاه قضا و دست‌اندرکاران این حوزه باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول