اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آلودگی هوای 4 کلان‌شهر و بارندگی در غرب کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 24 آبان سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش در کل نوارغربی کشور و سپس لرستان، جنوب همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

آلودگی هوای 4 کلان‌شهر و بارندگی در غرب کشور

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی فارس، اظهار داشت:‌ امروز و فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و  کاهش کیفیت هوا به دلیل شرایط جوی آرام داریم.

وی افزود: روز چهارشنبه 24 آبان سامانه بارشی از غرب وارد کشور می‌شود و موجب بارش در کل نوارغربی کشور و سپس لرستان، جنوب همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بعدازظهر چهارشنبه 24 آبان در مناطقی از اردبیل، آذربایجان شرقی و سواحل خزر بارش پراکنده و وزش باد شمالی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: پنج‌شنبه 254 آبان گستره بارش‌ها کل غرب، جنوب غرب و مناطقی از استان‌های اصفهان، بوشهر، فارس، هرمزگان و کرمان را در برمی‌گیرد که شدت بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و شمال بوشهر خواهد بود.

وی افزود: روز جمعه 26 آبان در جنوب فارس، بوشهر، شرق خراسان‌جنوبی و جنوب شرق کشور رگبار و رعدوبرق و وزش باد داریم و به تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود و کاهش نسبی دما را در دریای خزر خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری وهمراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 21 و 13 درجه خواهد بود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد و بجنورد  با کمینه دمای 3 درجه بالای صفر سردترین مراکز استان خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول