اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

روایتی از حضور رئیس ستاد انتخابات در نشست شورای مرکزی خانه احزاب

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران روایتی از حضور رئیس ستاد انتخابات در شورای مرکزی خانه احزاب ارائه کرد.

روایتی از حضور رئیس ستاد انتخابات در نشست شورای مرکزی خانه احزاب

سهیل ملک آرای رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس از حضور معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، در نشست شورای مرکزی خانه احزاب خبر داد.

وی افزود: در این نشست که در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه تشکیل شد، اعضای سه فراکسیون موجود در خانه احزاب حاضر بودند و بعد از خیر مقدم رئیس جدید خانه احزاب جلسه با محوریت پرسش و پاسخ اعضای شورای مرکزی با رئیس ستاد انتخابات کشور و همین طور معاون سیاسی وزارت کشور، ادامه یافت.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب تصریح کرد: در این جلسه اعضای شورای مرکزی ضمن تأکید بر پرهیز از رفتار سلیقه‌ای نسبت به احزاب و خانه احزاب، خواهان حمایت و پشتیبانی محکم‌تر وزارت کشور، علی‌الخصوص در مورد حفظ ساختمان خانه یا اختصاص مکانی مطلوب‌تر شدند.

ملک آرای در ادامه گفت: در ادامه با توجه به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر هیأت‌های اجرایی در خصوص صلاحیت نامزدهایی که نام‌نویسی کردند، اکثریت اعضای شورای مرکزی نسبت به  رویه و نتیجه عملکرد وزارت کشور خصوصا در حوزه ردصلاحیت‌ها به اشکال مختلف اعتراض کردند، که نهایتا از آنجا که زمان کوتاه بوده و نظرات حاضرین به قدر کافی ارائه نشد و متقابلا پاسخ کافی نیز از سوی آقای شاهچراغی به عنوان رئیس ستاد انتخابات کشور ارائه شد، مقرر شد تا جلسه آتی شورای مرکزی که دو هفته دیگر است، رئیس ستاد انتخابات حضور داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول