اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

سوالات خود درباره مواد مخدر را در این نمایشگاه بپرسید

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از برگزاری نمایشگاه عمومی یاری‌گران زندگی با هدف آشنایی خانواده‌ها با معضلات و چالش‌های مصرف مواد مخدر برای فرزندان آنها در تهران خبر داد.

سوالات خود درباره مواد مخدر را در این نمایشگاه بپرسید

به گزارش خبرنگار گروه آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، تهمینه باهری مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور عصر امروز در یک برنامه تلویزیونی از گشایش نخستین نمایشگاه پیشگیری از مصرف مواد مخدر با شعار «یاری‌گر هم باشیم» در تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه فردا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب آغاز به‌کار خواهد کرد و پذیرای حضور خانواده‌ها برای آموزش مقابله با مواد مخدر خواهد بود.

وی افزود: پیشگیری از مصرف مواد مخدر می‌تواند در خانواده‌ها با عنوان یک عنصر مهم جامعه رخ دهد و اگر این مهارت در خانواده به فرزندان به درستی انتقال داده شود، برای همیشه و تا سنین بزرگسالی این مهارت‌آموزی در ذهن فرزندان خانواده خواهد ماند.

باهری عنوان کرد: روش‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر در تمام دنیا اثربخش بوده و این اثربخشی شامل عواملی خواهد بود که خطرناک هستند و بعضی عوامل که می‌توانند محافظ برای ممانعت از مصرف مواد مخدر باشند که اینها در بستر خانواده شکل خواهد گرفت و مجموعه عواملی برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر در بین فرزندان خانواده خواهد بود.

مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به جزئیاتی از روند برگزاری این نمایشگاه در تهران گفت: برنامه‌های جانبی از جمله مشاوره، نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آموزشی برای مقابله با مواد مخدر و مصرف آن در میان نوجوانان به خانواده‌ها و جامعه هدف این ستاد ارائه خواهد شد. همچنین ما در این نمایشگاه شاهد حضور هنرمندان و ورزشکاران خواهیم بود و بازدید از این نمایشگاه برای عموم نیز آزاد خواهد بود.

وی تأکید کرد که خانواده‌ها می‌توانند پاسخ به برخی سؤالات خود در حوزه مصرف مواد مخدر در میان نوجوانان خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در این نشست‌های تخصصی نمایشگاه به دست آورند.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول