اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران در بسیاری از حوزه‌های هسته ای جزو کشورهای برتر دنیا است

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با عنایت الهی و به برکت خون شهدای هسته‌ای و تلاش جوانان متخصص، در حوزه انرژی اتمی در بسیاری از شاخه‌ها ایران جزو کشورهای برتر دنیاست، مثال در بخش آب سنگین برترین دنیا هستیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی: ایران در بسیاری از حوزه‌های هسته ای جزو کشورهای برتر دنیا است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه نمایشگاه روایت پیشرفت که به همت مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در قم برپا شده است، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها در راستای تحقق فرمایشات رهبر درخصوص فریضه جهاد تبیین تاثیر بسزایی خواهد داشت و رهبر انقلاب بیش از یک دهه است که درباره موضوع جهاد تبیین فرمایشاتی داشته‌اند. 

وی افزود: در جنگ شناختی و ترکیبی که امروز با آن مواجه هستیم دشمن در تلاش است با استفاده از راه‌های مختلف نظام را ناکارآمد جلوه دهد. 

کمالوندی گفت: اگر مردم ما نسبت به دستاوردهای نظام آگاهی نداشته باشند راه آن‌ها دچار انحرافاتی خواهد شد که این انحراف‌ها مدنظر دشمنان ماست.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران خاطرنشان کرد: به لطف خدا و تلاش جوانان کشورمان در حوزه انرژی اتمی در بسیاری از شاخه‌ها جزو کشورهای برتر در دنیا است، برای مثال در بخش آب سنگین اولین کشور برتر دنیا هستیم. 

کمالوندی اشاره کرد: در مثالی دیگر در حوزه رادیو دارو ایران قدم اول را در جهان برداشته است، واقعیت این است که مردم ما بیشتر با غنی‌سازی اورانیوم آشنا هستند اما باید بدانند که حیطه انرژی اتمی بسیار گسترده است. 

وی ادامه داد: جوان ایرانی ما وقتی ببیند که کشورمان در حوزه‌های مختلف سرآمد است، اعتماد به نفس پیدا کرده و توانایی های خود را باور می‌کند، از دست دادن انگیزه و باور همان نکته‌ای است که دشمن هدف خود قرار داده است.

کمالوندی با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: وقایعی که در یک ماه اخیر در غزه نشان داده شد، نقاب را از صورت غربی‌ها و استکبار برداشت، آن‌ها درخصوص کشور ما هم ادعا داشتند دارو هیچ تحریمی ندارد اما متاسفانه دشمنان دارو را هم از بیماران ما دریغ کرده بودند. 

وی در پایان افزود: دقیقا این اتفاق امروز در غزه نیز رخ داده و می‌بینید استکبار اجازه ورود دارو به فلسطین را نمی‌دهد و از همه مهم‌تر بیمارستان‌ را هم موشک باران می‌کند. 

پایان پیام/ 78033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول