اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه احداث می‌شود

رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: مقرر شده است پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه در اسرع وقت، کلنگ زنی و وارد فاز اجرایی شود.

تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی مهدی خانی اظهار کرد: مدیریت شهری باید نسبت به تهیه جدول پهنه بندی و دسته بندی شده از مناطق برای عوارض ارزش افزوده ناشی از اجرای طرح های عمران شهری اقدام کند چرا که این موارد توسط کارشناس رسمی بررسی نمی شود و از طرفی به نفع مردم و شهر خواهد بود و به عدالت نیز نزدیک تر است.

وی اضافه کرد: قیمت املاک در مناطق مشخص است و هر سال به تناسب تورم ضریب تغییر اعمال خواهد شد، لذا اگر لوایح عوارض ارزش افزوده بر اساس ضابطه باشد کارها راحت تر پیش خواهد رفت.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه به گزارش کار کمیسیون عمران شورا پرداخت و اظهار کرد: در جلسه اخیر طرح احداث تقاطع غیر همسطح نجم آباد و میدان دفاع مقدس–اقبالیه مطرح شد و مورد بررسی فنی وکارشناسی قرار گرفت. همچنین طرح مطالعات ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین نیز در این جلسه مطرح و ارزیابی شد.

رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین در خصوص طرح تقاطع غیر همسطح میدان دفاع مقدس-اقبالیه گفت: پس از بررسی گزینه های مشاور طرح برای اجرای این تقاطع، مقرر شد در گام بعدی هندسه طرح و نقشه برداری آن آماده شود و پروژه در اسرع وقت کلنگ زنی و وارد فاز اجرایی شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول