اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رئیس‌جمهور: تنش آبی در 3500 روستای کشور رفع شد

رئیس‌جمهور گفت: ۱۰ هزار روستا در کشور تنش آبی دارند و تا کنون تنش آبی ۳ هزار و ۵۰۰ روستا رفع شده و ۷۰ درصد این کار جهادی در این دولت انجام شده است.

رئیس‌جمهور: تنش آبی در 3500 روستای کشور رفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در آیین بهره‌برداری از ۱۵ طرح آبرسانی و برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر اول به این استان وعده حل مشکلات آبی داده شد و امروز به لطف الهی و تلاش مسؤولان بخش قابل توجهی از این برنامه‌ها به ثمر نشسته است.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه طرح‌های آبرسانی در این استان حاصلخیز و پُرآب اهمیت دارد، افزود: اینجا سخن از کمبود آب نیست، سخن از مدیریت منابع آب است، اگر مدیریت درست وجود داشته باشد، آب موردنیاز تمام بخش‌ها تامین می‌شود.

وی اضافه کرد: بخش قابل توجهی از مشکل آب شرب استان حل شده است و در آینده با گام‌های دیگری این اقدامات تکمیل می‌شود.

رئیسی عنوان کرد: ساخت سد باباحیدر ۱۳ سال پیش آغاز شده و تا کنون معطل مانده بود و اگر همین پروژه زودتر به بهره‌برداری می‌رسید هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مشکل تنش آبی ۱۱۷ روستای استان چهارمحال و بختیاری رفع شده است و با اقداماتی که قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) انجام داده است به زودی هیچ روستایی در استان تنش آبی نخواهد داشت.

رئیس‌جمهور گفت: در کشور ۱۰ هزار روستا دچار تنش آبی است و تا کنون تنش آبی ۳ هزار و ۵۰۰ روستا رفع شده است و ۷۰ درصد این کار جهادی در این دولت انجام شده است.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید دارند که باید در دل مردم امید ایجاد کنیم و همین کار و تلاش مسؤولان سبب امیدافزایی در میان مردم می‌شود.

رئیسی خاطرنشان کرد: نهضت به پایان رساندن طرح‌های نیمه‌تمام برای این دولت یک اولویت است و با قدرت این مسیر را ادامه می‌دهیم.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول