اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

برگزاری یادواره شهدای موسسه فرهنگی هنری خراسان

یادواره شهیدان موسسه فرهنگی هنری خراسان سید محمود سیدی، محمدرضا امانی و جواد جهانی در مشهد برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای موسسه فرهنگی هنری خراسان

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، همزمان با فرارسیدن هفتمین سالگرد شهادت «جواد جهانی» مسئول اطلاعات تیپ یک لشکر فاطمیون، یادواره شهیدان موسسه فرهنگی هنری خراسان «سید محمود سیدی»، «محمدرضا امانی» و «جواد جهانی» در مشهد برگزار شد.

 

در این مراسم، تعدادی از رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت حماسه‌ آفرینی‌ های این شهدای والامقام را روایت کردند و کلیپی از سخنان همکاران و دوستان شهید جهانی اکران شد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان در بخشی از این مراسم اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران شاهد یک حرکت اساسی هستیم که ثمره خون شهداست.

 

مهدی شاد افزود: آن چیزی که در این بیست و چند سال رقم خواهد خورد در اندیشه و افکار مردم جهان خواهد بود و خون‌هایی که در این راه ریخته می شود باعث روشن شدن نور خداوند در قلوب بشر خواهد بود.

کوتاه کورش شجاعی مدیر مسئول اسبق روزنامه خراسان نیز در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به ویژه نامه های ماندگار خراسان در عرصه دفاع مقدس گفت: سال ها به همکارانم می گفتم که باید در محضر شهدا و خانواده های معظم آن ها گدایی کنیم.

این پیش کسوت عرصه رسانه به وضعیت امروز فلسطین و غزه نیز اشاره کرد و گفت: در جنگ ۶ روزه اعراب با رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷، ۶ کشور بزرگ عربی در برابر این رژیم شکست خوردند، اما امروز مجاهدان فلسطینی در غزه، قهرمانانه مقابل ارتش رژیم صهیونیستی ایستاده اند و تانک های مرکاوای این ارتش را متوقف کرده اند. این ایستادگی به برکت خون شهدای ما و درس گرفتن مجاهدان فلسطینی از ایستادگی رزمندگان کشورمان در دفاع مقدس است.

 

در انتهای مراسم نیز ضمن ثبت عکس یادگاری با حضور خانواده های معزز شهدا، از این بازماندگان شهدای عزیز موسسه خراسان تقدیر شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول