اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

خروش مردم کرمانشاه در حمایت از کودکان مظلوم غزه

تجمع اجتماع مردمی امت همیشه در صحنه کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد.

خروش مردم کرمانشاه در حمایت از کودکان مظلوم غزه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «ماجرای فلسطین مهمترین و زنده‌ترین مساله مشترک امت اسلامی است».

خروش ملت قهرمان و همیشه در صحنه استان کرمانشاه در محکومیت کشتار وحشیانه کودکان مظلوم غزه همزمان با سراسر کشور و همگام و همزمان با سرتاسر جهان از دقایقی قبل در مقابل مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

اجتماع مردم کرمانشاه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه برگزار و سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه است.در بسیاری از شهرستان‌های کرمانشاه این مراسم از ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در حاشیه این تجمع به خبرنگار فارس، گفت: امروز در آستانه روز جهانی کودک و به مناسبت چهلمین روز عملیات طوفان الاقصی، مردم کرمانشاه همزمان با جهان برای حمایت از کودکان مظلوم غزه تجمعات و راهپیمایی‌هایی را در اقصی نقاط استان برگزار می‌کنند و انزجار خود را از جنایت‌های آمریکا و اسرائیل غاصب و کودک‌کش با مشت‌های گره کرده و فریاد بلند اعلام خواهند کرد.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله این خون‌های مردم بی‌گناه و کودکان مظلوم غزه همچون رود نیل خروشان خواهد شد و فرعون زمان و اسرائیل غاصب را در خود غرق خواهد کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: نظیر این مراسم شهر کرمانشاه در دیگر شهرهای استان نیز برگزار خواهد شد.

تجمع مردمی قصرشیرین ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در مقابل مسجد مهدیه، اسلام‌ آبادغرب ساعت ۱۰ صبح روبروی مسجد امیرالمومنین(ع)، گیلانغرب ساعت ۱۱ و ۱۵ دقیقه مقابل مسجد جامع، سنقر و کلیایی ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در صحن مطهر امامزاده احمد(ع)، روانسر ساعت ۹ صبح در مدرسه فرهنگ، هرسین ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در میدان جمهوری اسلامی، دالاهو ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه درب مسجد المهدی(عج)، در سرپل‌ذهاب ساعت ۱۳ ظهر در صحن مطهر احمد ابن اسحاق، صحنه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مسجد امام حسین(ع)، در بخش یستون ساعت ۱۰ صبح در دبیرستان شهید چمران و در شهرستان پاوه به صورت راهپیمایی ساعت ۱۰ صبه از میدان شهدا به سمت میدان مولوی برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول