اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در شرق مازندران

مردم مومن، ولایی و انقلابی شرق مازندران همگام با سراسر استان و کشور، امروز با حضور در راهپیمایی سراسری در حمایت از مردم رنج دیده غزه شعار مرگ بر اسرائیل را فریاد کردند.

طنین فریاد «مرگ بر اسرائیل» در شرق مازندران

به گزارش  خبرگزاری فارس از مازندران، راهپیمایی مردم‌ مازندران در مسیرهای ۲۳ گانه در حمایت از مردم رنج دیده غزه برگزار شد و در شرق مازندران هم مردم نکا از مقابل سپاه (توپخانه سابق) به سمت مصلای امام خمینی(ره) نکا، در بهشهر از چهار راه استقلال به سمت پارک ملت و شهرستان در گلوگاه مردم ولایتمدار این شهرستان با تجمع در  میدان  ۲۲ بهمن  گلوگاه علیه کودک‌کشی‌های اسرائیل در غزه و حمایت از این مردم بی دفاع راهپیمایی کرده و انزجار خود را بر سر آمریکا و اسرائیل بیشتر از همیشه فریاد کردند.

ازسوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، مسیر تظاهرات حمایت از کودکان فلسطین در شهرستان‌های استان مازندران اعلام شد و مردم شرق مازندران همگام با مردم سراسر این استان در راهپیمایی پرشور اعلام آمادگی کردند و تودهنی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی زدند.

حضور دانش آموزان و نسل جدید در این راهپیمایی و حضور کادر درمان با لباس سفید با به همراه داشتن تخت بیمارستانی که بیانگر کودک‌کشی در بیمارستان غزه است، بر محکومیت این جنایت اسرائیل غاصب افزود.

کودکان شرق مازندران هم با سرعت در این راهپیمایی و در پویش جهانی فریاد عروسک‌ها جنایت و نسل‌کشی‌ها و کودک‌کشی در غزه را محکوم کردند.

مردم مومن و انقلابی شرق استان مازندران، امروز در حمایت از ملت مظلوم فلسطین مسیرهای تعیین شده را پیاده طی کردند و با سردادن شعار‌هایی علاوه بر نشان دادن خشم و انزجار خود از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و رنج دیده غزه اعلام کردند.

مردم شرق استان مازندران در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه در این راهپیمایی با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصر من الله و فتح قریب» حمایت خود را از جنبش مقاومت مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.
پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول