اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اختصاص کودهای یارانه‌ای به محصولات کشاورزی الگوی کشت در اصفهان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان از اختصاص کودهای یارانه‌ای فقط به محصولات کشاورزی الگوی کشت در سطح استان اصفهان خبر داد.

اختصاص کودهای یارانه‌ای به محصولات کشاورزی الگوی کشت در اصفهان

فریدون صفایی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به تمامی محصولات کشاورزی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان به عنوان الگوی کشت تعیین شده‌اند کودهای یارانه‌ای پایه پرمصرف شامل کودهای ازته، فسفاته و پتاسه اختصاص داده خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت بالای استفاده از کودهای پایه پرمصرف در بخش کشاورزی شامل ازته، فسفاته و پتاسه در تغذیه گیاهی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان مهرماه ۵۵۰۰۰ تن انواع کودهای کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه برای بخش کشاورزی استان تامین شده است.

صفایی با اشاره به تامین و توزیع تمامی کودهای کشاورزی یارانه‌ای مورد نیاز در استان عنوان کرد: در حال حاضر کمبودی در این زمینه وجود ندارد و مراکز جهاد کشاورزی، براساس ضرورت‌های منطقه و با صدور حواله الکترونیک نسبت به توزیع کودهای کشاورزی مورد نیاز کشاورزان از طریق شبکه توزیع خصوصی و تعاونی تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان  اقدام می‌کنند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول