اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی منافع شخصی است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم اشغالگر منافع شخصی است، گفت: استکبار، یک ملت ضددین و نژادپرست را در غرب آسیا جا دادند و به دنبال تسلط نیل تا فرات بودند و تمام تلاش خود را برای نابودی فلسطین و همچنین برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران بکار گرفتند ولی موفق نخواهد شد.

علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی منافع شخصی است

به گزاشر خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در تجمع حمایت از کودکان غزه در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه امروز تاریخ به شکل دیگری در حال رقم خوردن است، اظهار کرد: در این عرصه در منطقه، جبهه ایمان و کفر در حال تقابل با یکدیگر هستند. 

وی افتخار ملت ایران را در این برهه تاریخی، وجود رهبری دانست و گفت: در این جریان حق و باطل، شرف، انسانیت و فضیلت در جهان را، مقام معظم رهبری هدایت می‌کند و در مقابل، هر شرارتی را آمریکای جنایتکار مدیریت می‌کند. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پاسخ به سوال برخی از مردم که می‌گویند آیا حماس این همه هزینه‌های جانی و مالی را پیش‌بینی میکرد؟، بیان کرد: نخستین دلیل اقدام این جریان توسط حماس که نقطه عطف تاریخ است، چالشی شدن و فرسایشی شدن جنگ است. 

سعیدی با اشاره به پیش دستی حمله نظامی حماس به رژیم اشغالگر صهیونیستی افزود: طی مذاکرات بین برخی از کشورها، قرار بود فلسطین به طور کامل قربانی شود و دولت حاکم بر سرزمین اشغالی قصد حمله داشت که هزینه‌های بیشتری برای مردم مظلوم فلسطین را در پی داشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حمله حماس به رژیم اشغالگر بسیار به موقع و بجا دانست و تصریح کرد: قرار بر این بود تا ۲ میلیون یهودی دوباره در فلسطین اسکان یابند و طبق معمول غرب از جریان‌های افراطی رژیم غاصب حمایت می‌کرد که این اقدام پیش دستانه حماس، دستاوردهای خوبی در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت به همراه دارد. 

وی با تاکید بر اینکه لیبرال دموکراسی‌ها از خیزش اسلامی، وحشت دارند، گفت: بعد از جنگ جهانی اول و دوم همبستگی فکری بین آمریکا و اروپا به وجود آمد و این تفکر ضددینی و اومانیسمی، تلاش کرد تا سرتاسر جهان را زیر تسلط خودش بگیرد که البته انقلاب اسلامی، نقشه‌های پلید آن‌ها را برهم زد.

سعیدی با بیان اینکه علت حمایت آمریکا و اروپا از رژیم اشغالگر منافع شخصی است، تصریح کرد: استکبار، یک ملت ضددین و نژادپرست را در غرب آسیا جا دادند و به دنبال تسلط نیل تا فرات بودند، آن‌ها به جهت نیازمندی انرژی و پایداری ابرقدرت بودنشان، تمام تلاش خود را برای نابودی فلسطین و همچنین برای از پای درآوردن انقلاب اسلامی ایران بکار گرفتند، اما جمهوری اسلامی در اوج اقتدار، اجازه نداد تا خواسته‌های شوم آمریکا، تحقق پیدا کند و به زودی شاهدیم که به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه حادثه عاشورا با وجود غم بار بودن باعث بیداری وجدان‌ها شده، افزود: امروز ملت فلسطین قربانی می‌دهند اما خون این مظلومان مغز بشریت را بیدار می‌کند و وجدان‌های خفته را به وجد می‌آورد، دنیا باید با یک شوک به خودش می‌آمد و اینها همه از علائم ظهور امام عصر (عج) است. 

وی با تاکید براینکه رژیم صهیونسیتی شکست اطلاعاتی نظامی سختی خورده است، گفت: امروز رژیم اشغالگر با مسئله بحران مشروعیت در دنیا چه در داخل و چه در منطقه روبه رو شده، وحشی‌گری‌های نظامی این رژیم، که توسط رسانه‌ها به دنیا نشان داده شد بیداری جهانی را به ارمغان آورد.

به گفته سعیدی، مقاومت مردم مظلوم و مقتدر غزه برای جهانیان غیر قابل باور است و بدانید که وعده خداست که هر کس در مسیر حق قدم بردارد به فضل الهی، پیروزی قطعی خواهد بود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول