اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فرمانده سپاه آبیک: «مقاومت» تنها راه مقابله با استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک گفت: مقاومت و ایستادگی مردم غزه بیانگر این است که حقوق بشری که آمریکا و اسرائیل از آن حرف می‌زنند فریبی بیش نیست و آن ها همواره درصدد سلطه بر کشور‌های مختلف هستند.

فرمانده سپاه آبیک: «مقاومت» تنها راه مقابله با استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سرهنگ مهدی علی زمانی در تجمع مردم شهرستان آبیک در حمایت از کودکان مظلوم غزه و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی که ظهر امروز در مقابل حوزه مقاومت بسیج ثارالله شهر آبیک برگزار شد، اظهار کرد: یکی از توهم های سلطه بر جهان از سوی آمریکا این بود که مدیریت غرب آسیا را به رژیم منحوس صهیونیستی بسپارد و پروژه عادی سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل در این راستا بود که نه تنها این مهم محقق نشد بلکه با عملیات طوفان الاقصی، عادی سازی روابط با کشورهای عربی و پروژه مدیریت غرب آسیا شکست خورد.

وی به شکست مفتضحانه و گیج و مبهوت شدن اسرائیل از عملیات طوفان الاقصی با ارتش مجهز و به قول خودشان قوی، از به صحنه آمدن آمریکای جنایتکار برای مدیریت جنگ اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال عملیات پیش دستانه در غزه بودند و در آستانه سالگرد اغتشاشات هم قرار بود حرکاتی علیه ایران هم انجام دهند که عملیات طوفان الاقصی دسیسه ها را به سمت رژیم جعلی اسرائیل برد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک با اشاره به برنامه‌ریزی دو ساله حماس برای عملیات طوفان الاقصی و متوجه نشدن دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل از این حرکت ادامه داد: در این عملیات بیش از ۲۰۰ نفر به اسارت حماس درآمدند که تعداد زیادی از آنها فرماندهان رده بالای نظامی رژیم صهیونیستی بودند که افتخار بزرگی است چرا که این شکست فقط برای رژیم اشغالگر نبود بلکه شکست استکبار جهانی و حامیانش هم بود.

علی زمانی با ذکر اینکه عملیات طوفان الاقصی اثبات کرد مقاومت، تنها راه مقابله با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب سال‌های گذشته به دولتمردان وقت گوشزد کردند «هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه سازش است» که مسوولان وقت در آن برهه گوش نکردند، اگر گوش می کردند رونقی که دولت مردمی اکنون به راه انداخته و تحولی بزرگ در حوزه‌های مختلف در حال رخ دادن است همان زمان رقم می‌خورد. اما تجربه تلخ برجام نافرجام این مهم را نشان داد که اگر سازش کنیم شکست خواهیم خورد، به عنوان نمونه یاسر عرفات رییس تشکیلات خودگردان و کشورهای عربی که به دنبال سازش بودند سبب شدند وجب به وجب خاک فلسطین به دشمن داده شد.

وی بیان کرد: پیام مقاومت و ایستادگی مردم غزه بیانگر این است که حقوق بشری که آمریکا و اسرائیل از آن حرف می‌زنند فریبی بیش نیست و آن ها همواره درصدد سلطه بر کشور‌های مختلف هستند.

این مسوول نظامی اذعان کرد: هر چه کشورهای دیگر در سازمان ملل قطعنامه صادر می کنند آمریکا که منادی حقوق بشر است، وتو می کند که باید گفت شکست مفتضحانه در عملیات طوفان الاقصی، حیثیت و آبروی نداشته آمریکا و اسرائیل را در دنیا برد.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق علیه السلام شهرستان آبیک افزود: اسرائیل به دنبال این بود که در پروژه تغییر جمعیت در سرزمین های اشغالی تا سال ۲۰۲۵، دو میلیون یهودی را وارد فلسطین کند تا بتواند رفراندومی برگزار کند که اکثریت با یهودیان باشد. آن ها در این پروژه هم موفق نشدند و ۶۰۰ هزار یهودی هم از اسرائیل خارج شده‌اند.

علی زمانی اذعان کرد: دلیل اینکه ایران، حزب الله و محور مقاومت به موضوع غزه ورود نمی کنند این است که حماس حریف اسرائیل می شود و تنها حریفی که ایران به میدانش می رود آمریکای جنایتکار است و اسرائیل در حد و اندازه ای نیست که ایران بخواهد با او وارد جنگ شود.

به گزارش فارس، مردم شهرستان آبیک در راهپیمایی امروز با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر امریکا» و «مرگ بر اسرائیل» جنایات فجیع رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم به ویژه کودکان غزه را محکوم کردند. اجرای سرود، شعرخوانی و دکلمه توسط حلما اجاقی دانش آموز آبیکی به زبان انگلیسی برای مردم غزه از برنامه‌های جنبی این تجمع بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول