اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ همزمان با هفته بسیج در گچساران


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ همزمان با هفته بسیج در گچساران آغاز شد.


آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۳ همزمان با هفته بسیج در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سرهنگ ناصر صالحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در رزمایش جهادی فاطمی ۳ در گچساران گفت: جا دارد از حضور حماسی مردم گچساران در حمایت از مردم و کودکان مظلوم غزه تقدیر کرد.

وی بیان کرد:مشکل غزه به امروز و روز گذشته باز نمی گردد و چندیدن سال و دهه است که تحت فشار و ظلم اسرائیل و مستکباران هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران تصریح کرد: در حال حاضر در مقابل طوفان بزرگ الاقصی هم پیمانان اسرائیل غاصب به هم ریخته و دست و پای خود را گم کرده و برای حمایت از صهیونیست ها کمک های خود را بیشتر کردند.

صالحی عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت حرف از پهباد و موشک می زند که اینها با خون شهداء و تلاش آنها میسر شده است.

وی گفت: جبهه مقاومت روز به روز در حال گسترش و فعالیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: کار رژیم صهیونیستی به جایی رسیده که حتی به کودکان و بیمارستانها نیز رحم نمی کند.

صالحی بیان کرد: بسیجی که امام راحل، پایه گذاری کردند برکات آن را در تمام صحنه های انقلاب مشاهده کرده ایم و در جای، جای کشور بسیج در تمام حوزه ها حضوری فعال دارد.

وی افزود:بسیجیان نیروهای مخلصی هستند که منویات رهبری را اجرا کرده و هرجا نیز ببینند که بخواهند کشور و جامعه را از راه انقلاب اسلامی خارج کنند ، آتش به اختیار عمل خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران ادامه داد: نیروهای جهادی در ایام مختلف در مناطق محروم اقدامات سازنده و فرهنگی و درمانی را انجام می دهند.

صالحی اضافه کرد: جهادگران باید قدر فعالیت جهادی خود را بدانند، این نسیمی است که از طرف خداوند به سمت ما در حال وزش است،تلاش می شود تا با توجه به ظرفیت های خوب گچساران مجموعه بسیج سازندگی اقدامات بیشتری را انجام دهد. 

وی با اشاره به اینکه جا دارد از مجموعه بسیج سازندگی شهرستان تشکر کرد افزود: مجموعه بسیج سازندگی گچساران در سطح استان جزو رده های دوم یا سوم قرار گرفته است.

وی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۳ همزمان با هفته بسیج در گچساران آغاز شد.

سرهنگ دوم پاسدار اسلام انصاری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران نیز گفت: هر سال در مناسبت های مختلف رزمایش جهادگران برگزار می شود.

وی بیان کرد: همزمان با اولین روز از هفته بسیح رزمایش جهادگران فاطمی ۳ به مدت ۱۰ روز آغاز شد. مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: در این رزمایش ۹۰ گروه جهای در غالب ۳۶۰ نفر خدمات عمرانی، فرهنگی و پزشکی خود را در مناطق مختلف و کمتر برخوردار این شهرستان انجام خواهند داد.

انصاری اضافه کرد:در امسال۵۷۰ نفر از سوی بسیج سازندگی گچساران جهت دریافت تسهیلات خود اشتغالی به بانک ها معرفی شدند.

وی افزود: بسیج سازندگی گچساران تا کنون اقدامات متعددی در خوزه های مختلف انجام داده است.

 

 

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول