اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تکمیل نواقص 3 ایستگاه خط 3 مترو با تأمین منابع مالی پله برقی

مجری خط 3 متروی تهران گفت: در صورت تأمین منابع مالی و طی شدن فرآیند خریداری، حمل و نصب پله های برقی، نواقص ۳ ایستگاه از خط 3 متروی تهران برطرف خواهد شد؛ این ایستگاه ها شامل سهروه وردی، ایستگاه خواجه عبدالله انصاری و ایستگاه میرزای شیرازی هستند.

تکمیل نواقص 3  ایستگاه خط 3 مترو با تأمین منابع مالی پله برقی

به  گزارش فارس، آزاد اکبری با اعلام مطلب فوق افزود: روند رفع نقایص خط 3 به مرور زمان و طبق برنامه ای که بر اساس نحوه منابع مالی تنظیم شده است در حال انجام بوده و امیدواریم طی امسال و سال آینده بخش عمده ای از عملیات تکمیلی این خط به سرانجام برسد.

وی در ادامه به مسأله تأمین پله های برقی اشاره کرد و گفت: در صورتی که پله های برقی مورد نیاز سه ایستگاه در حال بهره برداری خط 3 مترو خریداری و به محل ایستگاه ها حمل شود امکان ایجاد دسترسی از سالن بلیت فروشی ایستگا میرزای شیرازی به سکوی سوار و پیاده شدن مسافران خط 3 فراهم می شود.

همچنین تکمیل ورودی شمالی ایستگاه سهره وردی ایجاد یک ورودی جدید برای ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در برنامه کاری این خط قرار دارد که به این ترتیب ایستگاه سهره وردی در سال جاری و ایستگاه خواجه عبدالله انصاری در سال آینده صاحب ورودی های دوم خواهند شد.

مجری خط 3 متروی تهران در پایان صحبتهای خود گفت: در ماه های باقیمانده از سال 1402 هواساز ایستگاه هروی و دو هواکش میان تونلی در خط مترو 3 را راه اندازی خواهیم کرد.ضمن اینکه سعی داریم سیستم اسکادای کل خط 3 و همچنین تأسیسات زه کش محدوده بزرگراه شهید صیادشیرازی را کامل کرده و به امکانات موجود این خط اضافه کنیم تا کیفیت بهره برداری از ایستگاه های خط 3 مترو بیش از پیش ارتقاء یافته و به سطح استانداردهای مورد نظر برسد.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول