اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

باران به داد هوای آلوده اصفهان رسید+فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بعد از ۱۲ روز آلودگی هوای اصفهان این اولین سامانه بارشی بود که آلودگی هوای اصفهان را شست، این بارش تا فردا به صورت وزش تندبادهای فصلی در شرق و شمال استان ادامه دارد.

باران به داد هوای آلوده اصفهان رسید+فیلم

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آغاز بارش باران در سطح استان اظهار داشت: این سامانه بارشی از شب گذشته در استان مستقر شد و از صبح امروز شاهد بارش باران در غرب و جنوب استان بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش ها مربوط به فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت و سمیرم بود و در مناطق مرتفع پشتکوه فریدونشهر و پادنای سمیرم برف بارید.

شیشه‌فروش بیان کرد: بعد از ۱۲ روز آلودگی هوای اصفهان این اولین سامانه بارشی بود که آلودگی هوای اصفهان را شست، این بارش تا فردا به صورت وزش تندبادهای فصلی در شرق و شمال استان ادامه دارد.

 

روستای کلوسه فریدونشهر

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: در روستای کلوسه پشتکوه دوم فریدونشهر سیلاب مقطعی ایجاد شد و خسارتی به شانه راه‌ها وارد کرد.

وی عنوان کرد: در سمیرم در گردنه بیژن که در محور سی‌سخت قرار دارد، چون مرتفع است و برف می‌آید و پوشش زیادی دارد، معمولا چند ماه از سال راه بسته می‌شود و راه جایگزین آن روستای شهید در منطقه سمیرم است.

 

بارش باران در شهرضا

 

شیشه‌فروش با بیان اینکه به علت شدت برف، ریزش کولاک و ریزش کوه تا چند ماه این گردنه مسدود می‌ماند، خاطرنشان کرد: از فردا دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع صاعقه در فریدونشهر اضافه کرد: وقوع صاعقه در تپه‌ای در فریدوشهر سبب آسیب و اختلال به تاسیسات برقی صدا و سیما و مخابرات شد و اکیپ‌های امدادی در حال تعمیرات هستند.

 

بارش باران در نطنز

 

وی با اشاره به آماده‌باش ۲۷۵ تیم امدادی در سطح استان گفت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی با عبور این سامانه از روز پنجشنبه تا روز شنبه به دلیل سکون هوا شرایط آلودگی هوا در استان وجود دارد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول