اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

سیم‌های برق ارومیه از دست‌ سارقان یک نفس راحت می‌کشند

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به 27 فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

سیم‌های برق ارومیه از دست‌ سارقان یک نفس راحت می‌کشند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سرهنگ سامان غنی‌زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق با اعتراف به ۲۷ فقره سرقت در ارومیه خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان  ارومیه،‌پیگیری موضوع با افزایش گشت های محسوس و نامحسوس به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

غنی‌زاده افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی و با اشراف اطلاعاتی به سرنخ های مهمی دست پیدا کرده و متوجه شدند یکی از متهمان از سارقان سابقه دار بوده و با کمک و همدستی ۲ نفر دیگر  به عنوان مالخر، مرتکب این سرقت‌ها شده است.

جانشین فرمانده انتظامی‌ آذربایجا‌غربی تصریح کرد: در ادامه رد‌زنی‌های پلیس، مخفیگاه متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، دریک اقدام ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

وی گفت: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل برق از نقاط مختلف شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ غنی زاده در پایان از تعامل و همکاری مردم با پلیس تشکر کرد و اظهار داشت: موفقیت پلیس در پیشگیری از جرایم، نتیجه تعامل و همکاری مردم و سازمان ها با پلیس است، ضمن این که شماره تلفن ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس های پلیسی شهروندان است و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول