اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

انعکاس پیشرفت‌های استانی، هدف برگزاری رویداد ملی «جام رسانه امید» است

دبیر رویداد جام سانه امید، هدف از برگزاری جام رسانه امید را انعکاس پیشرفت های استان ها بیان کرد.

انعکاس پیشرفت‌های استانی، هدف برگزاری رویداد ملی «جام رسانه امید» است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی آدینه در مراسم جام رسانه امید استان قزوین که صبح امروز در سالن همپا دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به برگزاری این جام در سراسر کشور اظهار کرد: «قزوین» سومین استانی است که جام رسانه امید در آن اجرا می شود که امیدواریم پایان خوبی داشته باشد و رسانه‌ها در این رویداد پیشرفت استان خود را منتشر می‌کنند.

وی با بیان این فرمایش از مقام معظم رهبری که «پیشرفت‌های دولت باید به مردم انتقال یابد»، افزود: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ سال از عمر انقلاب می‌گذرد رسانه‌ها آن طور که لازم بوده به پیشرفت‌های بسیاری که در کشور داشته‌ایم، دقت و توجه نکرده‌اند که با همفکری در هیئت‌های هم‌اندیشی، برگزاری رویداد جام رسانه امید در کشور در دستور کار قرار گرفت.

 دبیر رویداد جام رسانه امید بیان کرد: لازم است رسانه‌ها در قالب محورهای جهاد تبیین،جهاد خدمتو جهاد امید پیشرفت‌های استان قزوین را در عرصه‌های مختلف در خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و کانال‌های خبری بزرگ منتشر کنند.

آدینه در پایان گفت: خبرنگاران پس از بارگذاری اخبار و گزارش و محتواهای خود در رسانه‌های خود باید با هشتگ پیشرفت قزوین در سایت JROMID.IR بارگذاری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول