اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سردار نقدی: فلسطینیان امروز در حال مبارزه با آمریکا و دولت‌های استکباری هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از شکست رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی چیزی از اسرائیل نمانده و فلسطینیان امروز در حال مبارزه با آمریکا و دولت‌های استکبار غربی هستند.

سردار نقدی: فلسطینیان امروز در حال مبارزه با آمریکا و دولت‌های استکباری هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در رزمایش اقتدار ۶ هزار نفری بسیجیان گیلان در سالن شهدای رازی رشت با اشاره به اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان اظهار کرد: تشکیل بسیج و جهانی شدن آن یکی از آرمان‌های امام راحل(ره) بود که اکنون بعد از ۴۴ سال در تمام جهان تجسم عینی پیدا کرده است‌‌.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه اگر اکنون شاهد قهرمانی‌ها و مقاومت مردان میدان در غزه هستیم برگرفته است تفکر بسیجی در قلب جبهه مقاومت است، افزود: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی تانک‌های رژیم صهیونیستی را نابود کرده و در کنار آنان عکس یادگاری می‌گیرند که این شجاعت و ایستادگی برگرفته از تفکر بسیجی است.

نقدی، یکی از درس‌های مهم ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته را نشان دادن اوج  مقاومت و ایستادگی به ملت‌های آزادی‌خواه جهان دانست و تصریح کرد: نتیجه ایستادگی مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از مقاومت در برابر انواع تحریم‌ها، فتنه‌ها و فشارهای اقتصادی، به پا خواستن مردم جهان علیه رژیم صهیونیستی و جنایات غرب در فلسطین و دیگر نقاط جهان است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، تفکر لیبراسیم غرب را تفکری کودک‌کش معرفی کرد و گفت: جهانیان شاهدند که تفکر لیبرالیسم یعنی توحش و کودک کشی و تفکر اسلامی یعنی اوج شجاعت، ایستادگی، ایثار، وفاداری و این‌چنین می‌شود که علیه استکبار و رژیم صهیونیستی به پا خواسته و اعتراض می‌کنند.

نقدی، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان نماد دموکراسی غربی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده است، افزود: رژیم صهیونیستی که نماد دموکراسی غرب است اکنون بیش از ۵۰ روز آب را بر روی مردم غزه بسته و پیکر شهدای فلسطینی را زیر تانک گرفته و بر روی خاک می‌کشند که نشان دهنده ذلالت و رذالت استکبار است.

وی با اشاره شهادت ۶ هزار کودک فلسطینی در نوار غزه، گفت: شهادت این تعداد کودک در نوار غزه محصول و نتیجه سبک زندگی غربی است که از هیچ جنایتی برای حفظ خود دریغ نمی‌کند‌ ولی همگان‌ بدانند که از ایستادگی مردم غزه عطر ظهور می‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون ملت فلسطین و جبهه مقاومت در حال نبرد با استکبار و آمریکا هستند زیرا بعد از هفت اکتبر دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

نقدی با تاکید بر تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی از طرق مختلف، گفت: استکبار توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی و مردم را ندارد و به همین‌ منظور سعی در نفوذ فرهنگی و تاثیر بر روی فکر نسل جدید داشته و در این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند ولی همواره بصیرت مردم ایران مانع از انجام اجرایی شدن سیاست کشورهای غربی در کشور می‌شود.

وی با اذعان به اینکه گیلان یکی از سرافرازترین استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف است، بیان کرد: شهدایی همچون شهید املاکی، خوش‌سیرت، برادران قلی‌پور، بیگلو و مرتضی حسین‌پور در کنار هشت هزار شهید دیگر گیلان، نماد وفاداری، ایستادگی و ولایتمداری مردم گیلان هستند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول