اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بزرگ‌ترین هدف ما حفظ و ارتقای کیفیت فنی تیم است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با یکی از منظم‌ترین تیم‌های لیگ بازی داریم، شناخت خوبی داریم، بازی جذابی خواهد بود، کسانی که به ورزشگاه بیایند بازی خوبی را خواهند دید؛ بزرگ‌ترین هدف ما حفظ و ارتقای کیفیت فنی تیم است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بزرگ‌ترین هدف ما حفظ و ارتقای کیفیت فنی تیم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم صادقی، مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تهران اظهار داشت: با یکی از منظم‌ترین تیم‌های لیگ بازی داریم، شناخت خوبی داریم، بازی جذابی خواهد بود، کسانی که به ورزشگاه بیایند بازی خوبی را خواهند دید؛ بزرگ‌ترین هدف ما حفظ و ارتقای کیفیت فنی تیم است.

وی‌ افزود: تمرینات بسیار خوبی را سپری می‌کنیم، بازیکنان هر روز رو به پیشرفت هستند؛ تمام تلاش خود را می‌کنیم که رتبه خوبی کسب کنیم، یک سوم از لیگ گذشته است و مهم است روند خوب خود را ادامه دهیم.

صادقی تصریح کرد: کیفیت استقلال مشخص است، تیم با انگیزه‌ای است، در تمام بازی‌ها با انگیزه مضاعف وارد زمین می‌شود، فوتبال با تماشاگر لذت دیگری دارد، امیدوارم تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند، بازی مقابل تیم‌های بزرگ همیشه جذاب است.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مصدومیت خاقانی گفت: سبحان خاقانی در یک اتفاق خیلی ساده مصدوم شد و برخوردی هم نبود، مطمئن هستم او بر می‌گردد، بازیکن خوبی است و برای او آرزوی سلامتی دارم،او هنوز‌ وقت دارد تا از مصدومیت برگردد و فوتبال خوب خودش را با نمایش بگذارد.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول