اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

110 بسته معیشتی بین نیازمندان سمنان توزیع شد+ عکس

110 بسته معیشتی به ارزش 66 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان سمنان توزیع شد.

110 بسته معیشتی بین نیازمندان سمنان توزیع شد+ عکس

سیدمنصور عمادی، عضو معتمد هیأت مدیره مرکز نیکوکاری حضرت علی اکبر (ع) سمنان در حاشیه آیین توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی که با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه سمنان و شماری از مسؤولان شهرستان و استان انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، از توزیع 110 بسته معیشتی به ارزش 66 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان سمنان خبر داد.

وی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج، بخشی از رسالت و اهداف خیرخواهانه مرکز نیکوکاری حضرت علی اکبر (ع) را در سمنان تشریح کرد. 

عمادی گفت: مرکز نیکوکاری حضرت علی اکبر (ع) از بدو تأسیس در کنار اهدافی چون ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، اقداماتی چون حل مشکل نیازمندان را در دستور کار قرار داده است. 

عضو معتمد هیأت مدیره مرکز نیکوکاری حضرت علی اکبر (ع) سمنان بیان کرد: حل مشکل نیازمندان، تلاش برای آزادی زندانیان و پرداخت تسهیلات به افراد نیازمند از فعالیت‌های شاخص این مرکز نیکوکاری است. 

عمادی با اشاره به توزیع ۱۱۰ بسته معیشتی به نام مقدس حضرت امیرالمؤمنین (ع) و توزیع این بسته‌ها همزمان با ولادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: ارزش هر کدام از این بسته‌های معیشتی، ۶۰۰ هزار تومان است که پس از احصای افراد نیازمند به آنان اهدا شد.

در این آیین، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان، عضو شورای شهر و شماری از خیران نیز حضور داشتند.

پایان پیام/۷۴۰۰۲/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول