اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

تفکر بسیجی گفتمان غالب ملت‌های آزاده دنیا شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: تفکر بسیجی به گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده دنیا تبدیل شده و خواب مستکبران عالم را آشفته نموده است.

تفکر بسیجی گفتمان غالب ملت‌های آزاده دنیا شده است

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به مناسبت پنجم آذرماه سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین، ضمن تبریک این روز تاریخی، اظهار کرد: این روز یکی از درخشان‌ترین برگ‌های زرین انقلاب شکوهمند اسلامی است که حضرت امام خمینی(ره) فرمان تاسیس آن را به عنوان مدرسه عشق و مکتب مجاهدان و محل پرورش انسان‌های آزاده و نستوه که بدون هیچ چشمداشت مادی به جهت کسب رضایت الهی و تحقق آرمان‌های بلند مکتب اسلام تلاش می‌نمایند، صادر کردند.

وی افزود: اینک این شجره طیبه پس از گذشت ۴۴ سال به در ختی تنومند تبدیل شده و به عنوان موتور پیشران انقلاب، اعتلای نظام مقدس اسلامی را در عرصه‌های مختلف در سطح عالم رقم زده است. 

سادات اذعان کرد: اگر هیمنه رژیم پوشالی و جعلی صهیونیستی در دنیا توسط جبهه مقامت فلسطین درهم شکسته شده است و آمریکای جنایتکار علی‌رغم صرف میلیاردها دلار در منطقه‌ خاورمیانه و کشورهایی  نظیر عراق و افغانستان فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد،  به جهت گسترش تفکر بسیجی در منطقه است.

به گفته رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی کردستان، در سایه این تفکر ناب الهی عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل باب‌المندب و دریای مدیترانه و از سویی دیگر تا عمق آمریکای لاتین و آفریقا گسترش پیدا کرده است. 

وی تصریح کرد: به حول قوه‌  الهی تفکر بسیج مرزهای اعتقادی، تاریخی وجغرافیایی را درنوردیده و اکنون به عنوان گفتمان غالب در بین ملت‌های آزاده و عدالتخواه دنیا  تبدیل شده و خواب را از چشمان نظام سلطه و صهیونیسم بین‌الملل ربوده و رؤیای مستکبران عالم را پریشان نموده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول