اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم تریاک قاچاق در هندیجان

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان گفت: با تلاش ماموران پلیس، ۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در پوشش قاچاق سیگار در شهرستان هندیجان کشف شد.

کشف بیش از ۲۷ کیلوگرم تریاک  قاچاق در هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الله سفید پوست جانشین فرمانده نیروی انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان با همکاری مأموران پلیس مواد مخدر این شهرستان با هوشیاری و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی سواری پژو پلاک مخدوش مشکوک و در یک اقدام سریع آن را متوقف کردند.

وی افزود:  ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده تعداد هزار نخ سیگار قاچاق و مقدار ۲۷ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

سفیدپوست با اشاره به اینکه پس از بررسی پلاک و استعلام خودرو مشخص گردید خودرو مذکور دارای سابقه سرقت از شهرستان ماهشهر است، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول