اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

استخدام ۷۸ زنجانی در قالب طرح«شهید زین‌الدین»

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با یادآوری اینکه ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در زنجان از ۲ آذرماه آغاز و تا ۱۱ همین ماه ادامه دارد، گفت: در قالب این طرح ۷۸ نیرو در ۹ دستگاه اجرایی استان جذب می‌شوند.

استخدام ۷۸ زنجانی در قالب طرح«شهید زین‌الدین»

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران که با موضوع طرح استخدامی شهید زین‌الدینی برگزار شد از استخدام ۷۸ نفر در ۹ دستگاه اجرایی استان خبر داد و اظهار داشت: با اجرای این طرح، نیروهای جوان، مؤمن انقلابی و تحول‌خواه در دستگاه‌های اجرای در پست‌های کلیدی به‌کار گیری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه در همین راستا طرح توسعه دستگاه‌های اجرایی مطالعه و ۹ دستگاه متقاضی نیرو در پست‌های تخصصی شده‌اند، افزود: اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست، اداره‌کل راه و شهرسازی، اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان دستگاه‌های هستند که متقاضی نیروی کار متخصص در پست‌های کلیدی  هستند.

وی با بیان اینکه آزمون طرح شهید زین‌الدین در حال حاضر در استان‌های زنجان و اردبیل برگزار می‌شود، گفت: این آزمون جدای از آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌هاست.

شهامی با یادآوری اینکه ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در زنجان از ۲ آذرماه آغاز و تا ۱۱ همین ماه ادامه دارد، افزود: آزمون شهید زین‌الدین در ۸ دی‌‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد ضمن اینکه پیگیر هستیم که در سال آینده طرح شهید زین‌الدین ۲ را نیز برگزار کنیم.

شایان‌ذکر است علاقمندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در زنجان به آدرس سایت https://hrtc.ir/ مراجعه کنند.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول