اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ساخت مخزن ذخیره آب شرب در روستای خوی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ساخت مخزن ذخیره آب شرب در روستای خوی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این مخزن ظرفیت ذخیره‌سازی یک هزار مترمکعب آب شرب را دارد.

ساخت مخزن ذخیره آب شرب در روستای خوی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد محمد کریمی گفت: شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری در جهت افزایش ظرفیت ذخیره سازی آب، ایجاد تعادل فشار در شبکه توزیع آب آشامیدنی و دسترسی شهروندان به آب در مواقع احتمالی قطعی آب منابع، پروژه ساخت مخزن جدید روستای خوی را آغاز کرد.

مدیرعامل آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم‌اکنون ساخت مخزن ذخیره آب شرب در روستای خوی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: این مخزن بر روی تپه مشرف به روستا و در کنار مخزن ۳۰۰ مترمکعبی قدیمی در حال احداث است.

وی افزود: مخزن ذخیره آب شرب روستای خوی از جنس بتن آرمه در حال ساخت است و ظرفیت ذخیره‌سازی یک هزار مترمکعب آب شرب را دارد تا کنون نیز بیش از ۴ هزار مترمربع عملیات خاک‌برداری و سنگ‌بری در این پروژه انجام شده است. 

کریمی گفت: روستای خوی در ۲۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری در منطقه لاران قرار دارد و دارای بیش از ۳ هزار نفر جمعیت است.

پایان پیام/۶۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول