اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

قهرمان جنگ دریایی ایران و آمریکا سوژه سریال جدید رسانه ملی شد

رئیس سازمان صداوسیما گفت: دوره جدید مدیریت صداوسیما را بنابر منویات رهبر فرزانه انقلاب، به دو عنوان «هویت» و «عدالت» مزین کردیم و آنچه بیش از گذشته نیاز داریم، یادآوری و بازخوانی هویت ایرانی، امتی و جهانی‌مان است.

قهرمان جنگ دریایی ایران و آمریکا سوژه سریال جدید رسانه ملی شد

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی شب گذشته وارد استان بوشهر شد. او در دیدار با آیت‌الله غلام‌علی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر با اشاره به ضرورت تحقق مصادیق عدالت‌گستری در استان‌های کشور گفت: معتقدم این ظرفیت‌ها نباید فقط در چاردیواری استان باقی بماند و باید به ظرفیت ملی بدل شود و در قاب تصویر رسانه ملی بنشیند که در این صورت می‌تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد.

جبلی در این دیدار از تدوین فیلمنامه و ساخت مجموعه‌ای درباره شهید نادر مهدوی خبر داد و گفت: ظرفیت‌های استان در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی و تمدنی آن؛ به‌ویژه اکنون که پایتخت انرژی و به‌خصوص انرژی هسته‌ای به‌عنوان نماد مقابله با استکبار معاصر است، می‌طلبد بیش از پیش به سهم خود، توجه ویژه، نگاه عمیق و اقدامات مؤثرتری در وصف شجاعت‌ها و قله‌های مقاومت مردم استان در برابر زیاده‌خواهی استعمارگران و قدرت‌های بیگانه داشته‌ باشیم.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: دوره جدید مدیریت صداوسیما را بنابر منویات رهبر فرزانه انقلاب، به دو عنوان «هویت» و «عدالت» مزین کردیم و آنچه بیش از گذشته نیاز داریم، یادآوری و بازخوانی هویت ایرانی، امتی و جهانی‌مان است که بوشهر یکی از مظاهر بارز آن است.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به مصادیق عدالت‌گستری و ضرورت امیدآفرینی و ایستادگی دربرابر هجمه فرهنگی غرب خاطر نشان کرد: سند تحول رسانه ملی چگونگی تحقق این دو راهبرد محوری را مشخص کرده و مسیر را نشان داده است و پرداختن به ظرفیت‌های مختلف استان‌ها از این جمله است. ما تمام امکانات رسانه ملی را در اختیار پیشرفت کشور گذاشته‌ایم و امیدواریم بتوانیم کمک حال دولت و در برطرف کردن مشکلات و پرداختن به ظرفیت‌های بی نظیر استان نقش‌آفرین باشیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول