اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف تویوتای 50 میلیاردی در سمنان!

فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف یک دستگاه تویوتای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی استان خبر داد.

کشف تویوتای 50 میلیاردی در سمنان!

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی استان سمنان حین گشت‌زنی نامحسوس در شهر سمنان به یک دستگاه تویوتا که در خیابان پارک بود، مشکوک شدند و نسبت به بررسی دقیق‌تر آن اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مأموران و استعلام از سامانه‌های مربوطه مشخص شد که پلاک خودرو جعلی و فاقد اصالت است و به همین منظور، خودرو برای بررسی‌های بیشتر به پلیس آگاهی منتقل و در بازدید موشکافانه پلیس، محرز شد شاسی خودرو سنگ خورده و متعلق به آن وسیله نقلیه نیست.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه ارزش خودرو توسط کارشناسان ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، ادامه داد: تلاش برای شناسایی مالک ادامه دارد و پرونده همراه با خودروی توقیف‌شده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی سمنان ارسال شده است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول