اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مدیری که رسانه را نادیده بگیرد جایگاهی در بین مردم ندارد

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان فارس گفت: امروز همه مدیران باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند، مدیرانی که بخواهند رسانه را نادیده بگیرند جایگاهی در بین مردم ندارند.

مدیری که رسانه را نادیده بگیرد جایگاهی در بین مردم ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین کشتکار در همایش افتتاح واحد دانش‌آموزی خبرگزاری فارس گفت: هیچ اقدامی بدون تشکیلات ثمردهی ندارد، خبرنگاران دانش‌آموز خبرگزاری فارس که امروز دور هم جمع شدند برای آینده بهتر استان فارس و به دوش کشیدن وظیفه‌های مهمی در آینده آماده می‌شوند و به یک تشکیلات مهم تبدیل خواهند شد.

وی در خصوص پیوند مطالبه‌گری و رسانه گفت: مطالبه‌گری جدای از رسانه نیست، وقتی اسم مطالبه‌گری می‌آید رسانه نیز به دنبال آن است، راهی را که رسانه طی می‌کند باید همراه با صبر و حوصله باشد،
این راه علی‌رغم تمام سختی‌ها، خوشی‌های خودش را دارد، تاثیرگذار بودن و رفع مشکلات مردم از مهم ترین شیرینی‌های عرصه رسانه است.

کشتکار افزود: مطالبه‌گری، جریان‌سازی در راستای انقلاب و در کنار مردم بودن از وظایف مهم رسانه است، رسانه حلقه میانی بین مردم و مسئولین است و باید مطالبه مردم را به گوش مسئولین برساند، وظیفه رسانه این است که مردم را در همه عرصه‌ها به میدان بیاورد، رسانه اگر برای مردم قلم نزند هیچ فایده‌ای ندارد.

دبیر مجمع مطالبه‌گران استان فارس گفت: امروز تمامی مدیران باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند، مدیرانی که بخواهند رسانه را نادیده بگیرند جایگاهی در بین مردم ندارند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول