اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نوسازی مجموعه ریخته‌گری و ماشین‌سازی تبریز در دستور کار دولت قرار دارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نوسازی مجموعه ریخته‌گری ماشین سازی و ماشین‌سازی تبریز در دستور کار دولت قرار دارد.

نوسازی مجموعه ریخته‌گری و  ماشین‌سازی تبریز در دستور کار دولت قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، «بابک احمدی» معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو) امروز در حاشیه بازدید از خطوط تولیدی ماشین سازی و ریخته گری ماشین سازی تبریز به همراه «مالک رحمتی» معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس سازمان خصوصی سازی  در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی که در بدنه دولت وجود دارد و با همکاری وزارت صمت و وزارت امور اقتصاد و دارایی بتوانیم در زمان کوتاهی برنامه بازسازی و بهسازی مجموعه ماشین سازی و ریخته‌گری ماشین سازی تبریز را اجرایی کنیم و تا قبل از پایان دولت سیزدهم شاهد ثمرات این اقدامات باشیم.

وی گفت: پس از اتفاقات ناگواری که در سال‌های گذشته بعد از واگذاری‌ها برای این مجموعه ها افتاده بود مقرر شد یک فرآیند بازسازی و نوسازی در این مجموعه انجام شود که اگر قرار به واگذاری مجدد بود بعد از آماده سازی این اتفاق بیفتد.

احمدی ادامه داد: مجموعه ماشین سازی و ریخته‌گری ماشین سازی تبریز یکی از نگین‌های زرین شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی و صنعت کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: امروز در بازدید مشترک با همکاری وزارت اقتصاد و امور دارایی و سازمان خصوصی‌سازی آخرین وضعیت مجموعه ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین سازی تبریز مورد بررسی قرار گرفت که البته مسائل مختلف به صورت تخصصی در جلسات متعدد بررسی خواهد شد.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول