اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، گفت: غزه گورستان لیبرال دمکراسی شد و پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست، همه مردم دنیا دارند دو جریان را می‌بینند و مقایسه می­‌کنند.

سردار نقدی: غزه پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه امشب (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمؤمنین (ع) شهرک شهید محلاتی، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی بادستاوردهای پیروزمندانه بی‌نظیر یک شاهکار نظامی بزرگ و بی‌بدیل بود و در تاریخ عملیات انقلابی جاودان خواهد ماند، اما دستاوردهای مقاومت بعد از این عملیات صدها برابر بزرگتر از دستاوردهای خود عملیات است.

وی افزود: صبر و استقامت و صلابت مردمی مظلوم اما عزیز و مقتدر که ده‌ها سال است در اسارت دشمن در منطقه‌ای محاصره شده و یک زندان روباز زندگی می‌کنند در مواجهه با بزرگترین قدرت‌های نظامی جهان دنیا را تغییر داد.

سردار نقدی بیان کرد: نورافشانی خون پاک کودکان معصوم شهید چشم بشریت را بر حقایق باز کرده است و زلزله شهادت نوزادان شهیدی که فقط درفاصله چند ساعت از ولادتشان در خون تپیدند دنیای غرق در لذت‌های شوم مادی را از خواب بیدار کرده است، کودکانی که از خون پاکشان عطر ظهور منجی را می‌شود استشمام کرد.

وی اظهار کرد: جامعه بشری که پس از شکست سوسیالیسم مدعی اداره عادلانه جهان و به بن‌بست رسیدن لیبرالیسم مدعی تحقق رفاه و آزادی در خلا ایدئولوژیک حیران و سرگردان مانده و نمی‌داند برای اداره سعادتمندانه جهان چه تفکر و نظریه‌ای را باید دنبال کند، در پرتو نور این جهاد مقدس دارد راه خود را کم‌کم می‌یابد، خدای متعال در این مقاومت فداکارانه برکتی نهاد و اعجازگون پیشرفتی را در تعالی جامعه بشری ایجاد کرد که با یک قرن تلاش برای روشنگری و تبیین هم چنین پیشرفتی حاصل نمی‌شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: دنیا دارد می­‌بیند هر آنچه انقلاب اسلامی در مورد ماهیت آمریکا و صهیونیست­‌ها قضاومت می­‌کرد،کاملاً درست است.

سردار نقدی گفت: امام و مقتدایمانان و بزرگ پرچمدار این جهاد، خامنه‌ای عزیز چه زیبا فرمودند «این حرکت وحشیانه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام داد، این حرکت بی‌رحمانه‌ای که انجام داد، نه فقط آبروی خود رژیم صهیونیستی را برد، آبروی آمریکا را هم برد؛ آبروی آمریکا را برد، آبروی تعدادی از این کشورهای معروف اروپایی را برد، بلکه آبروی تمدّن و فرهنگ غرب را برد. فرهنگ غرب و تمدّن غرب همان تمدّنی است که وقتی با بمب فسفری می‌زنند و پنج هزار کودک را شهید می‌کنند، رئیس فلان کشور می‌ایستد، می‌گوید که اسرائیل دارد از خودش دفاع می‌کند! این دفاع از خود است؟ فرهنگ غرب این است؛ در این قضیّه فرهنگ غرب بی‌آبرو شد.»

وی افزود: تمام جهان دارند می‌بینند رویارویی دو تفکر را دو تمدن را، نه ما ادعا داریم و نه حماس و جهاد فلسطین مدعی این هستند که نسخه کاملی از پیاده‌سازی اسلام هستند، ببینید در همین حدی که از اسلام یاد گرفته، چه شکوهی را به نمایش گذاشته است و در طرف مقابل اسرائیل که غربی‌ها و دنباله‌های داخلی آن‌ها همیشه گفته‌اند و می‌گویند برجسته‌ترین الگوی دموکراسی لیبرال در منطقه است، ببینید چه افتضاح و رسوایی را به بار آورده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: به خواست خدا پرده‌ها کنار زده شده، یک صفحه نمایشگر به وسعت مشاهده همه جهان گشوده شده تا جهانیان همه ماهیت واقعی این دو تفکر را به عینه ببینند. این بیان ولایت یک حقیقت انکارناپذیر است. غزه گورستان لیبرال دمکراسی شد و غزه، پرونده تفکر غرب را برای همیشه بست. همه مردم دنیا دارند می­‌بینند و مقایسه می­‌کنند دو جبهه را، ماهیت دو طرف را دارند می­‌بینند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در یک طرف سعه­‌صدر، بردباری و حلم و در طرف مقابل حقد و کینه و تنگ­‌نظری همه دیدند رزمندگان مجاهد فلسطینی بعد از 75 سال که از اشغال سرزمینشان می­‌گذشت به تعداد زیادی از شهرک­‌های اشغالی و غصب شده مسلط شدند. آتش زدن و انهدام کل خانه­‌های این شهرک­‌ها کار ساده­‌ای بود. یک کبریت و یک بطری بنزین می­‌خواست، ولی رزمنده­‌ای که بعد از 75 سال از اشغال سرزمینش تسلط پیدا می­‌کند، حلیم است، سعه­‌صدر دارد ولی دشمن او چطور؟ از آمریکا بمب­‌های ضد پناهگاه که برای انهدام استحکامات زیرزمینی ساخته شده را می­‌گیرد، می­‌کوبد به ساختمان­‌های مسکونی و 45 هزار خانه مسکونی را با خاک یکسان می­‌کند.

وی تصریح کرد: وقتی یک رزمنده در کرانه باختری عملیات می­‌کند، رژیم می­‌رود با مواد منفجره خانه آن رزمنده را از بین می­‌برد، در جنین با بلدوزر آسفالت خیابانی را که رزمنده فلسطینی از آن عبور کرده یا تیراندازی کرده را می­‌کند و کل آسفالت یک خیابان را در انتقام از عملیات از بین می­برد، تنگ نظری و کینه­‌توزی تا چه حد؟

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: آن طرف جبهه بخل و خساست، از آب هم مضایقه می­‌کند، به روی زن و بچه­‌ها و مردم عادی آب و غذا و سوخت را می­‌بندند، در طرف مقابل مجاهدان فلسطینی­ که خودشان در محاصره و تحریم هستند و آب و غذا به روی آن­ها و خانواده­‌شان بسته شده است. در اوج سخاوت، دست و دلبازی را از خود نشان می­‌دهند، در اوج نداری به بهترین نحو از اسرای خودشان پذیرایی می­‌کنند.

سردار نقدی گفت: اسیری که آزاد می­‌شود بعد از 50 روز سرحال­‌تر و شاداب­‌تر از روز اول اسارت همراه سگ خودش آزاد می­‌شود، در حالی که دشمن به فلسطینی­‌ها گرسنگی می­‌دهد، در مقابل حتی سگ متعلق به اسیرشان را هم گرسنه نگه نداشته­‌اند، غذای آن را هم تأمین کرده­‌اند همه را دارند می­‌بینند و مقایسه می­‌کنند. کدام تفکر صلاحیت اداره جهان را دارد. آن کس که آب به روی مردم می­‌بندد یا محاصره شده­‌ای که از سگ اسیرش هم پذیرایی می­‌کند؟

وی تاکید کرد: آن طرف میدان، نهایت قساوت اوج بی­رحمی نزدیک به چهل هزار تن بمب­‌های آمریکایی را روی سر زن و بچه­‌ها می­‌ریزد، کشتار جمعی می­‌کند، بیش از پنج­ هزار کودک را می­‌کشد و در نهایت سنگدلی جشن کودک­‌کشی می­‌گیرد، اما این طرف میدان نهایت مروت و جوانمردی مجاهد فلسطین که با مشقت و سختی خیلی زیاد خطوط مستحکم دشمن را شکسته  و در 15 مهر ماه به شهرک­‌های صهیونیستی رسید. 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: بسیاری از زنان و کودکان ساکن این شهرک­‌ها را بدون کوچکترین آزار در خانه­‌شان تا پایان عملیات حبس می­‌کند که در معرکه آسیب نبینند و تا پایان عملیات آن­‌ها را رها می­‌کند که مصاحبه­‌های تعدادی از این خانواده­‌ها را در رسانه‌ها دیدید و همه دیدند و دارند انتخاب خودشان را می­‌کنند.

سردار نقدی تصریح کرد: هیچ­وقت هیچ انسانی قساوت و بی­رحمی را بر ترحم و جوانمردی ترجیح نمی­‌دهد. بی­‌جهت نیست که در دو ماه گذشته قرآن کریم به پرفروش­ترین کتاب در کشورهای غربی تبدیل می­‌شود.

وی ادامه داد: آن طرف جبهه جبن و ترس، بزدلی نیروهای مسلح صهیونیست­‌ها در فراخوان نیروهایشان 55% اصلاً نیامدند به میدان. آن­‌ها که خیلی شجاع بودند، آمدند بیشتر از دو هزار نفرشان از غزه فرار کردند. دو تیپ آن­‌ها که وارد غزه شده بودند نافرمانی کردند و بدون اجازه عقب‌نشینی کردند. ارتشی که جرأت رزم با نیروی مقابل خودش را ندارد و اوج شجاعتش این است از راه دور بمب بیاندازد و بچه­‌ها را بکشد در مقابل رزمنده فلسطینی با دست­‌های خالی غزه را گورستان تانک­‌های فوق پیشرفته دشمن می­‌کند. 360 تانک و نفربر پیشرفته­‌ای که پیچیده‌ترین ابزار دفاعی را دارد و هر موشکی که به سمت آن شلیک شود را منهدم می­‌کند را رزمنده فلسطینی از فاصله زیر صدمتر و بسیاری از آن­‌ها را از مسافت صفر یعنی می­‌چسبد به تانک و آن را با بمب چسبان منهدم  می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: آن طرف جبهه نهایت بی­‌قیدی و بی­‌شرافتی و بی­‌اعتنایی به حقوق بشر اوج شجاعت در تقابل اوج ترسو بزدلی برخلاف همه موازین جنگی برخلاف همه ملاحظات انسانی که حتی جنایتکاران جنگی هم آن را معمولاً مراعات می­‌کنند، رسماً بیمارستان­‌ها را بمباران می­‌کند، به بیمارستان­‌ها وارد می­‌شود اکسیژن نوزادان را قطع می­‌کند. کشته­‌های دشمن خود را به تانک می­‌بندد روی زمین می­‌کشد و اعضای شهدا در سردخانه بیمارستان­‌ها را قطع می­‌کنند و می­‌دزدند. در طرف مقابل اوج شرافت و انسانیت مسلمانان مظلومی که این همه شقاوت را می­‌بینند وقتی اسیر صهیونیست در دستشان آزاد می­‌شود، جلوی خبرنگارها از  زندان­بان­‌های خود تشکر می­‌کند و می­‌گوید همه داروهای مرا بدون کم و کاست فراهم کردند و هر روز پزشک می­‌آورند مرا معاینه می­‌کرد.

سردار نقدی افزود: همه دارند مقایسه می­‌کنند عملکرد تربیت­‌شدگان مکتب لیبرال دمکراسی غرب را با عملکرد مجاهدان مسلمان کدامیک از این دو تفکر لیاقت اداره جهان را دارد، کدامیک از این دو تفکر به انسانیت احترام می­‌گذارد.

تربیت­ شدگان تفکر غربی ناکارآمد و ضعیف را در مقابل پیروان اسلام در اوج کارآمدی و بهره ­وری

وی تأکید کرد:یک جمعیت فقیر، رانده شده از خانه و کاشانه در محاصره و در یک زندان روباز 17 سال زیر تحریم شدید است، در زیر شدیدترین کنترل­‌های امنیتی است. دائماً بالای سرش پهپاد پرواز می­‌کند و از همه چیز لحظه به لحظه عکس می­‌گیرد، ماهواره­‌های متعدد از بالای سر کنترل می‌کنند، تمام تلفن­‌های مردم منطقه 100% شنود می­‌شود. از چهار طرف این منطقه زیر دید رادار و دوربین­‌های حرارتی و دیدبانی قرار دارد. زیر همین فشارها این جماعت مؤمن، کارخانه­‌های موشک­‌سازی زیرزمین می­‌سازد و ده­‌ها هزار موشک و راکت را با وجود همین فشارها تولید می­‌کنند. طرف مقابل با دستان باز با چپاول اموال دیگران با کمک­‌های پایان­‌ناپذیر همه مستکبران و حمایت دائمی سازمان­‌های باصطلاح  ‌بین‌المللی بعد از 2 ماه کشتار نتوانست به هیچ یک از اهداف خود برسد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ادامه داد: از این بی لیاقتی بالاتر چه چیز است که رژیم صهیونیستی و متحدانش که 90% رسانه­‌های بزرگ جهان را با صدها هزار کارمند و خبرنگار در اختیار دارند در جنگ رسانه هم شکست خوردند. صدای مقاومت با چند کانال تلویزیونی که کل استودیوهای آن در چند اتاق مختصر خلاصه می­‌شود بر خبرگزاری­‌ها و رسانه­‌هایی که برج­‌های بزرگ و بزرگترین شبکه‌های ماهواره­­ای را دارند، فائق آمد.

سردار نقدی گفت: امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی منفورترین نظام­‌ها و دولت­‌ها در دنیا هستند و جبهه مقاومت محبوب­ترین است. اگر امروز نمی­‌گویم سید حسن نصراالله، نمی­‌گویم «یحیی سنوار» یا «محمد ضعیف»، حتی اگر همین «ابوعبیده» خودمان نمی­‌گویم تهران یا بغداد بلکه حتی وارد فرودگاه لندن یا نیویورک شود، استقبال میلیونی خواهد شد و مردم او را روی دوش خودشان از فرودگاه به مرکز شهر خواهند برد و نمی­‌گویم رئیس رژیم صهیونیستی، حتی اگر رئیس‌جمهور آمریکا یا نخست­‌وزیر انگلیس به هر کشوری بروند، باید از مسیرهای مخففی طوری بروند که هیچ­کس آن­‌ها را نبیند، اگر در منظر مردم قرار گیرند جز سنگسارشدن سرنوشتی ندارند. اگر آمریکا و اسرائیل یک جو فکر داشتند، بهای گنبد آهنین و دیوارهای بتنی و این همه شبکه­‌های امنیتی و این­طور در مضیقه گذاشتنِ مردم فلسطین چند درصد این هزینه­‌ها را و بخش کمی از هزینه­‌هایی که امروز دارند برای جنگ می­‌پردازند را برای امنیت و رفاه مردم فلسطین خرج می­‌کردند، صحنه این­طور نبود. دنیا دارد این صحنه را نگاه و انتخاب می­‌کند.

وی ادامه: یک طرف جبهه می­‌بینند استغنا را بی­‌نیازی اعتماد به نفس را خودکفایی و عظمت روح مقاومت اسلامی در اوج شدت­‌ها می­‌گوید حسینا­ا... ونعم الوکیل. خدا ما را کفایت می­‌کند طرف تقابل بی­‌هویت، بی­ شخصیت باوجود این همه امکانات سراسر نیاز و وابستگی اگر نمی‌­آمد بچه­‌های غزه الآن در خیابان­‌های تل‌آویو بودند مردم فلسطین در این دوماه دارند با آمریکا می­‌جنگند. من نمی­‌گویم وزیر خارجه آمریکا به مقامات کشورهایی که سفر می­‌کند این را می‌گوید وقتی به تل‌آویو وارد شدم دیدم همه چیز از هم پاشیده است.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه اظهار کرد: روزانه 60 فروند هواپیمای ترابری سنگین غربی پر از سلاح و مهمات در اسرائیل فرود می‌آید و کشتی‌های باری بزرگ مهمات­‌رسانی می­‌کنند، اتاق فرماندهی را آمریکا دارد اداره می­‌کند. مردم دنیا دارند همین را می­‌بینند. کل دنیای استکبار در مقابل یک ملت مظلوم تحت محاصره کم آورده است.

سردار نقدی بیان کرد: این مردم مظلوم چگونه پایداری می­‌کنند و تربیت­‌شدگان مکتب غرب در مقابل آن همه صبر و تحمل مقهور بی­‌صبری و بی­‌تحملی خودشان هستند تظاهرات برای پایان دادن به جنگ را در تل‌آویو شاهدیم.

وی تصریح کرد: مردمی که بدون آب و نان و برق و زیر بمباران خانه­‌های خودشان را ترک نمی­‌کنند. سرزمین خود را دوست دارند و تسلیم نمی‌شوند در مقابل آدم­‌هایی که به این سرزمین هیچ تعلق خاطری ندارند و صدها هزار نفر از کسانی که حتی تهدید نمی­‌شوند شهرهای خود را ترک کرده، می­‌روند نزدیک یک میلیون نفر خاک فلسطین اشغالی را ترک کرده­‌اند. یک طرف جوانمردی و وفاداری یک طرف بی­‌وفایی و خودخواهی غزه نمایشگاه بزرگ لیبرال دمکراس و تمدن غرب است و اینجا کار آن­‌ها تمام شد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: غربی­‌ها از اول تسلط بر عالم کارشان همین بوده است. جنایات غزه تازگی ندارد فقط این روزها رسانه­‌ها زیاد هستند همه می­‌بینیم دنیا می ‌بیند. اروپایی‌ها در برابر تصرف آمریکا با سرخپوست‌ها و بومیان آمریکا همین کار را کردند. همین طور کشتار کردند. در آفریقا همینطور جنایت کردند و آن را به استعمار در آوردند در شرق آسیا ویتنام و کامبوج، فلیپین همه این‌ها غزه بود. خودِ فلسطین همینطور و با همین کشتارهای وحشیانه اشغال شد و این پایان راه این تمدن وحشی غرب است، خون کودکان معصوم پایان کار این تمدن حیوان صفت را رقم زد، اینک باید خود را برای دنیای جدیدی آماده کنیم بدون اسرائیل و قلدری آمریکا.

سردار نقدی گفت: در یک طرف اوج عطوفت و محبت به‌گونه‌ای که اسرای صهیونیستی در وقت آزادی به گرمی با زندانبانان خودشان خداحافظی می‌کنند و برای آن‌ها دست تکان می‌دهند و در طرف مقابل اسرائیلی‌ها در هر روز تبادل اسرا یکی دو نفر از خانواده زندانیان را که برای تحویل زندانی خودشان جلوی درب زندان آمده‌اند را با تیراندازی می‌کشد یا مجروح می‌کند و هرگونه اظهار خوشحالی مردم در آزادی اسرایشان را ممنوع و سرکوب می­‌کند.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان گفت: اینکه می‌بینید در کتابفروشی‌های مجازی مشهور دنیا فروش قرآن در این دو ماهه  هفت هشت برابر گذشته شده است، اینک امروز صبح در رسانه‌های جهان دیدید خانم هنرپیشه اسرائیلی در تورنتو کانادا جلوی دوربین‌ها شناسنامه اسرائیلی‌اش را جلوی دوربین گرفت و گفت دیروز رفته‌ام به کنسولگری اسرائیل و درخواست کتبی داده‌ام شناسنامه اسرائیلی مرا باطل کند چون شرم دارم اسرائیلی باقی بمانم این اعلام برائت‌ها با استمرار کشتارها گسترده‌تر خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول