اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

حماس: دولت آمریکا مسئول کشتار مردم غزه است

جنبش مقاومت حماس گفت که اظهارات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تبرئه اشغالگران از هدف قرار دادن مستقیم و عمدی غیرنظامیان، بار دیگر مشارکت مستقیم آمریکا در نبرد خونین علیه مردم غزه را ثابت می‌کند.

حماس: دولت آمریکا مسئول کشتار مردم غزه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بامداد سه‌شنبه آمریکا را مسئول کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی دانست.

حماس در بیانیه‌ای گفت: «اظهارات وزارت خارجه آمریکا مبنی بر تبرئه اشغالگران از هدف قرار دادن مستقیم و عمدی غیرنظامیان، بار دیگر مشارکت مستقیم آمریکا در نبرد خونین علیه مردم ما را ثابت می‌کند».

در این بیانیه آمده است: «ادامه سیاست‌های کنونی دولت آمریکا در ارائه پوشش سیاسی، رسانه‌ای و نظامی برای این رژیم، آن را در موضع خصومت نه تنها با مردم فلسطین، بلکه با منطقه عربی و اسلامی ما و همه مردم آزاده جهان قرار می‌دهد».

به نوشته خبرگزاری «شهاب»، حماس همچنین افزود: «ما دولت آمریکا را به دلیل چراغ سبز دادن به اشغالگران صهیونیست برای انجام کشتارهای بیشتر علیه مردم ما، کاملا مسئول می‌دانیم».

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز شنبه ضمن ادامه حمایت از تل‌آویو، خبر داد که واشنگتن برای کمک به این رژیم در اجرای عملیات نظامی در غزه بمب‌های عظیم‌ سنگرشکن و ده‌ها هزار سلاح و گلوله توپخانه دیگر در اختیار آنها قرار داده است.

این در حالی است که رژیم تروریست صهیونیستی حملات سنگین خود در منطقه شمال و جنوب غزه را در پنجاه و نهمین روز از جنگ و سومین روز آغاز درگیری‌ها بعد از منقضی شدن آتش‌بس هفت‌روزه ادامه داده است. صدها فلسطینی تنها  در ۲۴ ساعت گذشته در حملات اشغالگران به شهادت رسیده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول