اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

خبرگزاری فارس به فرمان رهبری لبیک گفته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس گفت: خبرگزاری فارس به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند کارها را به جوان ها بسپارید لبیک گفت و واحد دانش آموزی را راه‌اندازی کرد لذا دعوت می کنم تا سایر خبرگزاری ها نیز وارد این عرصه شوند و بخش دانش آموزی را راه‌اندازی کنند.

خبرگزاری فارس به فرمان رهبری لبیک گفته است

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در نشست صمیمی با اعضای واحد دانش آموزی خبرگزاری فارس و در گفتگو با آنها اظهار کرد: لازم است به علاقه‌مندان به خبرگزاری فارس و مسئولین این خبرگزاری در فارس تولد دوباره این خبرگزاری را تبریک بگویم، این اقدام زیبا که بخش دانش آموزی شکل گرفته است نشان از تولد دوباره و نو و متناسب با شرایط روز این خبرگزاری است که نشان می‌دهد جامعه را خوب شناخته اند و فهمیده اند و در عمل مسئله را به شما دانش آموزان واگذار کرده اند.

عسکری ادامه داد: این عمل جای تبریک و تقدیر را دارد و همچنین مصداق بارز اجراسازی فرمایشات مقام معظم رهبری است هم در بیانیه گام دوم که فرمودند کارها را به جوان ها بسپارید و هم در قسمتی که ایشان در دیدار اخیر دولت فرمودند از همه دولت ها حمایت می کردم از این دولت علاوه بر حمایت تمجید هم می کنم ؛ اما این دولت ضعفی در حوزه رسانه دارد.

وی تصریح کرد: مقام‌معظم رهبری در نظم جدید جهانی باتوجه به گسترده شدن جبهه مقاومت و انتقال قدرت از غرب به شرق و انزوای آمریکا ، وضعیت موجود جامعه جهانی را این طور تقسیم کردند و درمورد ویژگی های ایران در نظم  جدید جهانی فرمودند: هم نیروی انسانی خوب و هم موقعیت ویژه منحصر به فرد ژئولوژیک در حوزه جغرافیا دارد و تحلیل می کنند که آمریکا در تمامی بخش‌ها دچار انزوا شده است و در یک حوزه قدرت دارد که آن هم حوزه رسانه است.

عسکری در ادامه در ارتباط با سند راهبردی آموزش و پرورش که رسانه را به عنوان یکی از ارکان مهم تربیت معرفی می کند اظهار داشت: چهار رکن برای تربیت معرفی می شود از جمله رسانه ، خانواده ، دولت ، نهادها و تشکل های مردم نهاد و غیر دولتی ها که یکی از اصلی ترین آنها رسانه است.

وی افزود: از این جهت خبرگزاری فارس به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و در عمل دیده شده است و قابل تقدیر و تحسین است ، تشکر می کنم از دست اندر کاران خبرگزاری در استان و دعوت می کنم سایر خبرگزاری ها نیز وارد شوند و بخش دانش آموزی را راه‌اندازی کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس نیز در خصوص شعار خبرگزاری فارس گفت: شعار خبرگزاری فارس هم نیز که گفته شده است ، حقیقت روشن می شود مطابق مصداق آیه ای از قرآن است که می فرماید «یَوۡمَ تُبۡلَى ٱلسَّرَآئِرُ» رازها آشکار می شود ، رویکرد این خبرگزاری که سعی دارد برای روشن شدن حقیقت وارد کارزار رسانه ای بشود و شده است خود یک مدل بسیار زیبایی است که ذهن دانش آموزان می تواند متناسب با این شعار و بر مبنای حقیقت شکل بگیرد.

وی در پایان پاسخ سوالات دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری فارس را داد و خطاب به آنان گفت: این مأموریت و مسوولیت مهم را باید قدر بدانید و نقش رسانه ای تان را به خوبی تبیین کنید.

پایان پیام/پ/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول