اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

گسیل 15 هزار سرباز به بخش کشاورزی اسرائیل با بحران کمبود نیروی کار

بحران کمبود نیروی کار در بخش‌های مختلف اقتصادی رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ غزه، این رژیم را وادار کرد که 15 هزار سرباز خود را برای کار در بخش کشاورزی گسیل کند.

گسیل 15 هزار سرباز به بخش کشاورزی اسرائیل با بحران کمبود نیروی کار

به گزارش گروه اقتصاد بین المل خبرگزاری فارس، پایگاه خبری المیادین به نقل از سانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم حدود ۱۵ هزار سرباز را به مدت دستکم یک ماه برای کار کشاورزی در سرزمین‌های اشغالی به خدمت خواهد گرفت تا کمبود شدید کارگران خارجی که به دلیل جنگ آنجا را ترک کرده‌اند، جبران شود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی می‌گویند که به دلیل وقوع جنگ و کمبود شدید کارگر، سربازان ارتش اسرائیل به زودی کارهای کشاورزی انجام خواهند داد.

این رسانه‌ها گفتند که ارتش رژیم اشغالگر قریب به ۱۵ هزار سرباز را به مدت دستکم یک ماه برای کار کشاورزی اختصاص خواهد داد، به نحوی که روزانه حدود ۵۰۰ سرباز به سر کار خواهند آمد.

بر اساس داده‌های وزارت کشاورزی رژیم صهیونیستی، بخش کشاورزی این رژیم پس از عملیات طوفان الاقصی از کمبود حدود ۳۰ هزار کارگر رنج می‌برد  که ضربه سنگینی به این بخش وارد کرده است.

از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین، کشت و تولید محصولات کشاورزی بخصوص در شهرک‌های صهیونیست‌نشین همجوار غزه که بخش بزرگی از غلات و صیفی‌جات مصرفی در اسرائیل را تولید می‌کند، متوقف شده است و کمبود این محصولات در مغازه‌ها و بازارهای این رژیم به وضوح پیداست.

آسیب اصلی به بخش کشاورزی رژیم صهیونیستی ناشی از خروج بسیاری از کارگران خارجی است، در حالی که کارگران فلسطینی هم  اجازه بازگشت به سرزمین‌های اشغالی برای کار را ندارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول