اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«قزوین» میزبان مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از برگزاری مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در قزوین خبر داد.

«قزوین» میزبان مرحله استانی پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدی برزگر در «نشست خبری پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج» که صبح امروز در سالن جلسات شهید پرویز سپاه استان قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه «قزوین» میزبان مرحله استانی این رویداد است، اظهار کرد: هر ساله تیم هایی با رده های مختلف سنی جوانان و نوجوانان که صاحب خلاقیت و تولید فکر هستند در این رقابت شرکت می کنند و فرصت خوبی برای شناسایی و پرورش استعدادهای درخشان در این بخش ایجاد می شود.

وی به روند برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اشاره کرد و افزود: پروژه ها و محتواهای تولید شده ابتدا در مراحل استانی ارزیابی می شوند و پس از آن، منتخبین استانی به سطح کشوری می رسند.

این مسوول، جایزه نفرات برتر استانی این رویداد را بالغ بر ۱ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این رویداد برای سومین سال متوالی در استان قوین برگزار می شود و هدف آن، شناسایی و توانمندسازی نخبگان در حوزه تولید محتوا همسو با مبانی انقلاب اسلامی است‌.

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: «اهمیت رسانه کمتر  از انقلاب نیست» و دشمن با تمام توان خود وارد جنگ رسانه ای شده است. سال گذشته با یک جنگ ترکیبی رو به رو شدیم که با هوشیاری مردم و تدابیر رهبری خنثی شد و اگر بخواهیم در جنگ نرم، حالت تدافعی داشته باشیم آسیب می بینیم و باید با اتخاذ تصمیمات و اقدامات لازم محتوای قوی تولید شود.

برزگر عنوان کرد: طی سال های اخیر به دلیل بیماری کرونا تلفن همراه و اینترنت و شبکه های مجازی نفوذ بیشتری در بین خانواده ها پیدا کردند که این موضوع هم فرصت و هم تهدید تلقی می شود. امروز دشمن اهداف خود را از این طریق نفوذ خود را دنبال می کند و بر این اساس ما باید بتوانیم با ایده های خوب در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب گام برداریم.

این مسوول اضافه کرد: مهلت ثبت نام پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج تا ۲۰ آذر است و این رویداد از ۲۲ الی ۲۴ آذرماه در پارک علم و فناوری برگزار خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین افتتاحیه این رویداد ساعت ۸ صبح روز ۲۲ آذر ماه در سالن اجتماعات شهید رجایی پارک علم و فناوری استان قروین برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول