اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نظارت بر روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزایش یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی گفت: دستگاه‌های نظارتی در طول مسیر پرداخت تسهیلات نظارت کنند تا این طرح‌ها بدون انحراف و منجر به اشتغال پایدار شوند.

نظارت بر روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ناصرفخرموحدی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه کارگروه اقتصادی و اشتغال استان، با اشاره به ضرورت نظارت بر روند پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی، اظهار کرد: باید توجه شود که آیا طرح ها ارائه شده و تسهیلات اعطایی در مسیر خود حرکت و مصرف شود.

وی گفت: هدف اصلی از جذب بیشتر منابع و پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال پایدار، رشد تولید و توسعه اقتصادی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان‌شمالی افزود: دستگاه‌های نظارتی و فرمانداران برای پیگیری مستمر طرح‌ها بر اساس شیوه نامه نظارتی ارائه شده در طول مسیر بر پرداخت تسهیلات نظارت کنند تا این طرح‌ها بدون انحراف و منجر به اشتغال پایدار شوند.

وی بیان داشت: دستگاه‌های مرتبط و بانک‌ها ارزیابی کلی از طرح‌ها را انجام دهند و با حفظ عدالت در تقدم و تاخر طرح‌ها، پروژه‌های دارای توجیه و با کیفیت را معرفی، تصویب و با پرداخت تسهیلات حمایت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: زنجیره ارزش تولید در بخش‌های مختلف در استان شناسایی شده و زنجیره تولید فرش، فولاد، گوشت، زعفران و گیاهان دارویی از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول