اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

کارگاه لقمان خالدی و شهاب‌الدین عادل در «سینماحقیقت»

لقمان خالدی کارگردان سینمای مستند و شهاب‌الدین عادل استاد سینما در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت»، کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند.

کارگاه لقمان خالدی  و شهاب‌الدین عادل در «سینماحقیقت»

به گزارش خبرگزاری فارس، لقمان خالدی یکی از استادان ایرانی کارگاه‌های هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» است که کارگاه «درام با طراحی ساختار در مستند کوتاه» را برگزار می‌کند.

از مهم‌ترین آثار لقمان خالدی می‌توان به فیلم کوتاه «فوکوس» و مستندهای «و من مسافرم»، «خصوصی»، «مشترک موردنظر»، «کمی بالاتر»، «نسا»، «فصل هرس» و... اشاره کرد. 

براساس این خبر، همچنین شهاب‌الدین عادل استاد سینما نیز در هفدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» کارگاه «پژوهش تصویری و پژوهش برای تصویر» برگزار می‌کند.

عادل عکاس فیلم‌های خاطره‌انگیز سینمای ایران «باشو غریبه‌ای کوچک» به کارگردانی بهرام بیضایی، «بازمانده» به کارگردانی سیف‌الله داد، «دختری با کفش‌های کتانی» به کارگردانی رسول صدرعاملی، «شوکران» و «گاوخونی» به کارگردانی بهروز افخمی و «ازدواج به سبک ایرانی» به کارگردانی حسن فتحی بوده است. عادل همچنین سابقه انتخاب و داوری در چند دوره از جشنواره‌های سینمایی و دانشجویی را دارد.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی مقدم از 27 آذر تا 2 دی ماه 1402 در پردیس چارسو برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول