اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

جذب ۸۵۸نفر نیروی بومی در مجتمع گاز پارس‌جنوبی تعیین تکلیف شود

امام جمعه دشتی گفت: موضوع جذب ۸۵۸نفر نیروی بومی استان بوشهر در مجتمع گاز پارس جنوبی تعیین تکلیف شود.

جذب ۸۵۸نفر نیروی بومی در مجتمع گاز پارس‌جنوبی تعیین تکلیف شود

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دشتی عصر امروز در مصلای خورموج در جمع مردم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب فرهنگی است و با وجود اینکه در عصر پر افتخار انقلاب اسلامی خدمات و پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه فرهنگی و علمی داشته ایم اما فرهنگ همچنان مظلوم است.

وی افزود: در این کشور برای هر مسئله ای بودجه اختصاصی است ولی برای مسائل فرهنگی بودجه التماسی است، در حالی که فرهنگ مثل اکسیژن و هوا است که اگر خراب شد هیچ کس در هیچ عرصه ای  نمی تواند موفق باشد.

زاهددوست با بیان اینکه در یک نگاه کلی در رقابت‌های انتخاباتی دو الگوی اثباتی و نفی‌ای وجود دارد، گفت: تلاش نامزد انتخاباتی با ارائه برنامه‌های خود برای اداره کشور جهت جلب آرای مردم الگوی اثباتی است.

وی با بیان اینکه در الگوی نفی‌ای نامزد انتخابات به جای ارائه برنامه، تلاش می‌کند تا با نفی و تخریب دیگران، خود را جلو ببرد، بیان کرد: الگوی نفی‌ای معمولاً توسط کسانی دنبال می شود که برنامه مشخصی برای خدمت به مردم ندارند و موفقیت خود را در گرو تخریب و نفی دیگران می بینند. 

امام جمعه دشتی تاکید کرد: بنده از نامزدهای انتخابات تقاضا می کنم  بجای هیاهوی نابجا و تخریب یکدیگر به سمت برنامه محوری جلو بروند و برنامه توسعه ای خود را جلو مردم بگذارند و از مردم هم می خواهم که یکی از مهمترین ملاک های خود در انتخاب را برنامه نامزدها بدانند نه هیاهوهای کاذب آنها و ببینند دست کدام یک از آنها از برنامه برای توسعه شهرستان، پُر است.

 وی با تاکید براینکه نامزدهای انتخابات مجلس، اخلاق انتخاباتی را سرلوحه کار خود قرار دهند، عنوان کرد: تخریب و تهمت زدن به یکدیگر و ملتهب شدن جامعه از حیث سیاسی از مصادیق بداخلاقی در انتخابات است.

 وی افزود: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای انتخابات، هم خلاف قانون و هم خلاف اخلاق انتخاباتی است، لذا نامزدهای انتخابات باید مراقبت کنند و از هرگونه حرکتی که شائبه تبلیغات زودهنگام را در جامعه القاء می کند اکیدا اجتناب کنند.

زاهددوست ابراز کرد: هیات های نظارت بر انتخابات با توصیه ها و تذکرات بهه هنگام خود جلو این رفتارهای شائبه انگیز را بگیرند.

وی خواستار تعیین تکلیف جذب ۸۵۸ نفر نیروی بومی استان بوشهر در مجتمع گاز پارس جنوبی شد و تصریح کرد: چند ماه قبل خبر جذب ۸۵۸ نفر نیروی بومی استان بوشهر در  پالایشگاه‌های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی رسانه ای شد و آزمون آن هم برگزار شد. 

زاهددوست ادامه داد: سوال مردم این است سرانجام جذب این  ۸۵۸ نفر نیروی بومی در پارس جنوبی به کجا رسید و چند نفر از این ۸۵۸ نفر از نیروهای بومی جذب شدند؟ آیا جوانان شهرستان دشتی هم در این جذب سهمی دارند؟

 وی با بیان اینکه استاندار با اقتدار از جوانان‌ بومی دفاع کند و حق جوانان ما را از نفت بگیرد، گفت: نکند برخی آقایان نفتی شیطنت کنند و به بهانه اینکه جوانان بومی حدنصاب آزمون را نیاورده اند الباقی را هم مثل همیشه غیربومی جذب و مشغول به کار کنند.

زاهددوست ابراز کرد: چطور سالها این همه نیروی غیربومی را بدون آزمون جذب می کنید اما نوبت جوانان بومی ما که رسید بهانه آزمون و حدنصاب آزمون را می آورید؟ بهرحال برای جذب الباقی تعداد ۸۵۸ نفر که در مرحله اول جذب نشده اند یا سریعا آزمون برگزار کنید یا از طریق یک مصاحبه این افراد را جذب کنید. 

وی تاکید کرد: از استاندار محترم توجه ویژه به سهمیه اشتغال جوانان شهرستان دشتی در پارس جنوبی را انتظار داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول