اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه های مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان زنجان بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت.

کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی پروژه های مسکن ملی

 اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با فارس به کاهش نرخ سود پروژه‌های نهضت ملی مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته، نرخ سود بانکی ویژه پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان (بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی) از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: در این راستا بیش از ۹ هزار واحد مسکونی بالاتر از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی پروژه های این استان بوده و با مصوبه شورای پول و اعتبار و موافقت رییس‌کل بانک مرکزی, پرداخت ۵ درصد مابه‌التفاوت سود بانکی از سوی بانک مرکزی پرداخت می شود.

وی ادامه داد: اطلاعات مربوط به کد پروژه، متولی ساخت، استان، شهر، نام پروژه و تعداد واحد، روش ساخت، وضعیت پروژه به بانک مسکن جهت اعمال کاهش نرخ سود از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد برای دوران مشارکت و فروش اقساطی ارسال شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه بنا به نامه ارسال شده به مدیرعامل بانک مسکن از وی درخواست شده، موافقت با کاهش سود بانکی تسهیلات مسکن به شعب بانک مسکن در استان زنجان ابلاغ شود، خاطرنشان کرد: در این راستا پس از دریافت بخشنامه, مدیریت شعب استان زنجان پروژه‌های مذکور را، با نرخ سود ۱۸ درصد قسط بندی خواهند کرد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول