اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها؛ ۲ موتور سنگین توقیف شدند

سرپرست پلیس راه پایتخت از توقیف ۲ دستگاه موتور‌سیکلت سنگین در آزادراه تهران_ پردیس خبر داد.

ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها؛ ۲ موتور سنگین توقیف شدند

سرپرست پلیس راه پایتخت سرهنگ ابراهیم ارزانی امروز شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس درباره تردد موتورسیکلت‌ در آزادراه‌ها گفت: ورود و تردد موتورسیکلت به تمامی آزادراه‌ها ممنوع است.

وی با بیان اینکه علیرغم ممنوعیت تردد موتورسیکلت در آزادراه‌ها، تردد موتورسیکلت سنگین هم در تمامی معابر ممنوع است از توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین 1300 سی سی در آزادراه تهران پردیس خبر داد و گفت: روز جاری در راستای کنترل و برخورد با تخلفات موتورسیکلت سوارها، مأموران این پلیس موفق به توقیف 2 دستگاه موتورسیکلت سنگین 1300 سی سی شدند که به صورت غیر قانونی وارد آزادراه تهران - پردیس شده بودند. 

سرهنگ ارزانی با اشاره به این که هر 2 دستگاه موتورسیکلت برای رسیدگی قانونی به پارکینگ منتقل شدند، تصریح کرد: بارها گفته شده که تردد موتور سنگین در کلیه معابر شهری و جاده‌ای ممنوع است چرا که با توجه به خطر پذیری این نوع وسیله نقلیه، تردد این دسته از وسایل نقلیه در جاده‌ها در واقع به استقبال مرگ رفتن است.

پایان پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول