اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مرتضوی خطاب به دانشجویان: با شمشیر انتقاد جلوی انحراف مدیر را بگیرید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اینکه از دانشجویان خواست با شمشیر انتقاد جلوی انحراف مدیر را بگیرند، گفت: هرگونه انتقادی که به من بیان شود می‌پذیرم.

مرتضوی خطاب به دانشجویان: با شمشیر انتقاد جلوی انحراف مدیر را بگیرید

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه امام صادق(ع) در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان گفت: درباره اینکه چرا امثال هفت تپه به کارگران واگذار نمی‌شود، باید گفت کارگران نباید در ضرر شریک شوند.

وی درباره سوال دیگری درباره حادثه معدن طرزه اضافه کرد: حادثه معدن طزره خیلی برای ما غم انگیز بود و اولین کسی که بعد از اذان صبح وارد معدن شد، من بودم.

وزیر کار ادامه داد: امروز هیچ مددجوی نیازمندی وجود ندارد نیاز به تخت پوشش قرار گرفتن کمیته امداد داشته باشد اما کمیته امداد منابع کافی برای تحت پوشش دادن او را نداشته باشد. در ابتدای این دولت ما ۹۵۰ هزار مددجو تحت پوشش داشتیم و الان یک میلیون ۴۵۰ هزار مددجو داریم و به روایتی ۵۲۰ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش قرار گرفتند.

وزیر کار در بخش دیگری با بیان اینکه اساسا صندوقی پایدار است که نسبت ضریب پشتیبانی آن حداقل شش و نیم تا هفت باشد، تاکید کرد: الان تمام صندوق های ما ضریب های پشتیبانی آنها رو به فروپاشی است.

مرتضوی درباره حضورش در وزارت کار گفت: بنای من تغییر و تحولات نبود مگر اینکه مشکلی به وجود بیاید. وقتی مدیری قادر نیست مجموعه را اداره کند و راضی نیست از طبقه بالا بیاید با همکاران معترض خود صحبت کند طبیعی است به درد دولت نمی‌خورد.

وی در باره این سوال که چرا معاونت رفاه ادغام شد؟ گفت: چون سازمان اداری استخدامی اعلام کرده بود هیچ وزارت خانه‌ای بیشتر از ۶ معاونت نمی‌تواند داشته باشد.

وی ضمن اینکه از دانشجویان خواست با شمشیر انتقاد جلوی انحراف مدیر را بگیرند، گفت: هرگونه انتقادی که به من بیان شود می‌پذیرم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول